Kawan-Kawan Saya

Tuesday, June 21, 2011

Perkembangan terkini Izzul


sibuk dia nak bangun dari tempat tidur dia
kalau di baringkan, dia akan angkat kepala nak bangun
kalo di letakkan dlm bouncer, pun sama juga.
bersungguh2 dia nak bangun.

ce tengok nie :

video 
di kaco oleh abg iman yang sibuk bermain belon

video 
cubaan demi cubaan di lakukannya.. 
ekekek belajar mengiring dan meniarap belum lg. nie belajar nak bangun pulak.. ekekeke..

3 comments:

irma said...

kalo letak kat bawah mesti dah boleh ngiring2 ni...nampak berani&ringan bdn2 dia angkat tu..x lama mesti meniarap tu....hehe

nome said...

semangat kuat tol izzul nih...tak padan kecik lagi...bagus la izzul...thumbz up! cuba lagi dan lagi..

Ryn said...

bersungguh betol dia..cute!

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...