Kawan-Kawan Saya

Sunday, February 13, 2011

Rumah Bagai di Landa Banjir.....

 Sekarang kan musim banjir...? Dan semalam aku tengok rumah seperti di landa banjir pulak.. ataupun bagai di landa garuda.. ehhehe.. ini semua gara2 nak mengecat bilik tidur...
Kelako pun ada gaks.. bilik kecik jer tapi sampai ruang tamu umah pun bersepah.. hehehe

So, hari ni projek kena mengemas rumah la jawabnya.. Eerm, di samping baju bertimbun yang masih belum lipat lagi. Aduhaaaiii..! letih gaks duk umah jer nie kan..? Dari nak wat 1 benda jadi banyak benda kena buat.

ekekeke.. macam dah jadi mangsa banjir pulak...


sesi baru nak bermula...

 Review serba sikit hasil nya.. Warna yang memikat hati beta... hahaha...!!

3 comments:

zailamohamad said...

take care Jue, jangan dipaksa sangat..karang terberanak kang..hehehe

ieda said...

sepah dulu nti dah siap cat rumah dah cantik..hati2 ye jgn buat berat2 sgt..

nome said...

tu dia!!! warna apakah jue? kelabu kah? ijo kah? sure cantek malatops umah jue nnt :D

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...