Kawan-Kawan Saya

Wednesday, November 24, 2010

Mei Tai

Selepas di surevy2... antara banyak2 babywearing, aku berminat untuk membeli mei tai. Aku nengok cara pemakaian yang lebih fleksible dan mantap. Aku pernah nampak seorang ibu menggendong anaknya dgn menggunakan mei tai nie. dgn relax dan slumber jer sedang mengendong anak sambil tgn di kiri kanan penuh dgn membawa barang.

Waaahhh..!! nampak sungguh selesa. Baby yg di dalam pun sungguh selesa.. Memang cantek dan tertarik. Memandangkan masa iman dulu takde beli babywearing nie, so untuk 2nd baby nie, aku nak jadikan sebagai wishlist untuk di beli... Lagipun 2nd baby nie aku xder nak membeli baju dahhh.. baju dulu pun ada yang belum di pakai lagi... ekekekeke...


Contoh mei tai :



Sekarang tgh survey2 bloghsop yang jual mei tai nie. Walaupun tak banyak blogshop yang jual, but aku akan terus survey sampai betul2 berkenan di hati. Ada pelbagai harga dan corak.. Anggarn harga yang ada dari RM65 - RM350. Aku tak sure kenapa ada yang mahal dan ada yang murah. Masih mencari jawapannya... hehehe.. Bijak membeli bijak memakai.. Iyer tak..??

3 comments:

Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ tinieƸ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ ♥●•٠·˙ said...

mcm best jer
kalau jumpa jgn lupa bgtau k

Ultra-Trim said...

Jue: kalau pakai yang ring tu lagi mantap sebenarnya.. lepas tu boleh kekiri boleh kekanan.. takde lah anak tu duk tengah2 jek.. time shopping susah nak milih tu kalau baby kat tengah2.. pastu kalau yang ring tu kan. baby leh duduk cam dalam kempompong tidooo

Jue @ atanayuiman said...

tinie >> insyallah sedang menyurvey nieh.. hehe

k.wana >> ada gaks survey pouch, sling.. but ramai kata yang sling nie sakit bahu sebelah nnt... jue laks mmg berminat dgn mei tai ni.. menarik laa..

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...