Kawan-Kawan Saya

Tuesday, February 08, 2011

ala-ala I-city jugak laaa...

Hari Raya cina lepas kami tak balik kg. Hanya dapat balik Sabtu malam dan balik sini Ahad pagi jer.. Atas sebab2 tertentu. Jadi, nak ke mana2 pun tak boleh juga. Kena duk umah jerr.. sebab ada org tgh di rumah.. So, petang jumaat, amik kesempatan gi jalan2 sat.. Alang2 nak beli barang baby sikit, kami telah ke Jusco AU2 keramat... 

jauhnya kami berjalan dari sepang-keramat. ekekeke.. cadangnya nak lik ampang gaks tapi upanya tak sempat gaks.. sebab kuar pun dah lambat.. Takpe, janji apa yang nak di beli dapat di beli hanya di satu tempat jer.. tak perlu nak ke banyak tempat kan...???

Orang semua sibuk citer gie i-city kan? alu nak gaks gie.. tapi dgr mcm2 spekulasi.. byr mahal la, jalan jem la.. jauh la.. so, xder la excited nak ke sana. Rupanya kami tak perlu ke sana.. kat Jusco keramat pun ada ala2 i-city.. okla tue kan.. Free jer masuk dan bebas nak pegang sana sinun..

so, apa lagi.. sonok la budak tecik nie..! sebab ada zirafah! binatang kegemaran dia..

di ruang legar Jusco. siap suruh ibu dia tangkap gambar dia lagi.. hehe.


ke sana sini.. sebab banyak tul zirafah kat situ


 mengukur ketinggian zirafah nie..


skang nie kemana2, peneman dia adalah ULTRAMAN SEVEN!


p/s : arini i cuti tau sebab ada hal perlu di berehkan.. semoga semua urusan hari ini berjalan dengan lancar... amiiiinnnnnnnnnn.. :-)

3 comments:

Fieza said...

Dah lama tak datang sini. Dah ader eh mini ICT. Jauh tue jue datang dari sepang

azhariahzuber said...

skang byk plak mini2 ict ni

Jue @ atanayuiman said...

fieza >> aahh.. itula.. kalo tak dpt ke ict, ala2 ict nie pun jadi la kan.. dtg jauh sebab nak shopping brg baby.. hehe.. jue suka jusco keramat nie.. best!

alfa >> betul2.. skang banyak tempat dah buat ala2 i city daa... best gaks..

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...