Kawan-Kawan Saya

Friday, July 26, 2013

Diari Ramdhan 16 : My Birthday, Shopping Raya Dan Nasi Arab Damsyik


Assalamualaikum wbt.

Semalam 25 Julai 2013 bersaamaan 16 Ramadhan genaplah umur aku 29thn. Syukur alhamdulillah di panjatkan usia dan dimurahkan rezeki sehingga hari ini. T. kasih atas ucapan kenkawan dan sedara mara tak kira yg sms, pm, whatsapp and call. Rasa terharu sangat kerana ada yang mengingati diri aku. bagi diri aku, aku berterima kasih buat mak dan ayah sebab melahirkan aku di dunia ini untuk menjadi orang yang berguna. Atas jasa dan pengorbanan mak dan ayah tak dapat dilupakan sampai bila2. tiada mereka, tiadalah aku di dunia ini.

Aku doakan untuk mak dan ayah aku semoga di panjang umur, di berikan kesihatan yang baik serta di murahkan rezeki selalu. Sayang mak dan ayah!

Semalam sempena birthday dan sempena gaji, aku dan kenkawan amik cuti sebab nak shopping raya. nak shopping baju anak! senang sikit shopping time kerja dan time tak bawa anak. baru rasa senang sikit nak memilih bagai sehingga berpuas hati kan. Alhamdulillah, baju raya anak setakat ni dah mencukupi cuma nak cari baju melayu untuk 1st raya jer. Yang lain settled! baju raya aku pun settle dah tinggal baju jalan asben ajer. Tapi petang ni singgah Jcard AEON kejap untuk redeem birthday vaoucher dan esok leh gi jualan gudang. Malas dah nak shopping kat shopping kompleks. harga kompem mahal dan mesti ramai orang.

im 29 years old. Thank Allah!

Baju raya anak yang sempat beli semalam. Baju shirt nenek dan embah dorang dah bagi. xyah beli dah. baju melayu biru ni beli sebab.....? syhhhhh... 2tudung raya untuk aku. hehe

semalam berbuka kami ke Damsyik sebab nak makan nasi arab. upppsss! ke senawang. Semata2 nak makan nasi arab damsyik. lama dah tak ke sana. sekali sampai. mak aih! dah besar tempatnya dan dah berkanopi bagai. Ingatkan ada jamuan raya rupanya khas untuk org datang berbuka.


Inilah dia tempat nasi arab damsyik kat senawang.




Antara menu untuk berbuka semalam ;) Alhamdulillah.. adik aku belanja rupanya semalam.


penat i berposing tapi dapat tangkap gambar tangan jer. huhuhu!!


3 comments:

Mrs. Simplicity said...

best tgk jue. kuat je sepanjang puasa ni. apsl lah alya ni lembik segala. huhu.. happy birthday again :)

Jue @ atanayuiman said...

alyyani > alhamdulillah x lembik sgt cuma makan je x berapa lalu. ni pun makan sikit jer... org lain yg makan banyak. tapi, skang nie dha masuk puas ke3 susah benar nak bangun sahur. lambat ada. mals pun ada..

nome said...

menarek tertarek tgk nasi arab damsyik nih! nak trylah...kat senawang yer...papahal akak kol jue yer

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...