Kawan-Kawan Saya

Thursday, July 18, 2013

Diari Ramadhan 8 : Juadah Berbuka Samsung Galaxy S4?

Assalamualaikum

Berbuka puasa dengan samsung galaxy s4? biar betull?? isskkk.. idok la gitu rupanya. Alkisahnya semalam adik aku datang rumah. Tup2 terus kata nak hantar menu berbuka puasa. letak atas meja sekali nampak 2 ketul samsung galaxy s4. Bukan main lagi nak kenakan aku dan nak menjeleskan aku..hehe.. Bukan aku yang punya yeaa... Untuk nenek dan embah iman punya. Dasat2 nenek2 zaman sekarang. canggih tau!

white or black? mana satu pilihan korang agaknya? aku pilih white tp adik aku and asben aku suka hita. hahaha mostly pompuan mesti pilih putih kan?

Semalam sampai rumah agak lewat sikit dari biasa. So, aku ke pasar ramadan jer la. Niat hati nak makan satay willy. katanya ada cawangan baru kat nilai. Tapi, tak sempat nak ke sana pun. Pergi pasar ramadan jer. Peel iman kalau bawa ke param, dia akan membebel sepanjang jalan dari pergi, sampai jalan kle param dan sampailah ke rumah. sebab dia memang tak suka ke param. Tahan jer la telinga bila dengar. Orang yang dengar pun rasa geli hati tapi bila aku yang dengar panas hati... huhuhu!!

hanya aim : ayam golek. Harga kat param salak tinggi RM19 seekor. tempat korang? aku dengar kat pasar ramadan putrajaya RM22.. Tak berkesempatan pergi lagi.

ni juadah roti jala adik aku bawa. sekali bawa mcm nak buat kenduri. Banyak gile dia bawa. takpe, janji kenyang.

 
but, ini jer menu berbuka aku semalam. Nasi impit dan serunding daging. Menyelerakan.. 
 
 
Itu jerlah juadah berbuka untuk semalam. Selera makan semakin menurun.. aduhaii! susahnya camnie. rasa tak best la. seolah2 selera makan dan di tarik.. huhuhu..!
 
 
 

2 comments:

fazurybeuteq said...

lorr.. ingt kan jue dpt preee ..

wahhhh glam nye nenek2 now yew.. dpt s4 gitu ..

wakakak x leh bygkan iman bebel2

Jue @ atanayuiman said...

kak zura >> kan.. heehe takpe, selagi hp kita elok pakai. nnt dah ko baru cari lain. lagipun samsung ni mudah sangat kuar yang baru. tak lama lagi S5 pulak nak kuar.. hehe

kitorg gelarkan iman bebel.. marah dia.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...