Kawan-Kawan Saya

Monday, July 29, 2013

Diari Ramadhan 18 : Berbuka Puasa Di Rumah Mak

Assalamualaikum wbt.

weekend baru ni balik ampang. Masa untuk berbuka dengan mak dan ayah di ampang pulak. Sabtu tu, kakak aku dari perak balik tapi lewat sikit. Petang baru sampai. So, sabtu tu memang kami tak kemana-mana. hanya duduk rumah sahaja. xtau arah tuju dan malas nak bersesak-sesak kat jalan dan shopping mall. Asben aku pulak ke sekolah ada kelas tuisyen. Memang seharian x kemana pun la sabtu tu.

budak2 breakfast pagi tu. hanya minum milo cicah roti jer.

Takde pape nak citer, kita layan gambar menu berbuka je la ekkkk...

Tiram @ Oyster fresh dari laut.walaupun kecik2 tapi sdap bila di perah dengan lemon. Asben aku beli dekat simpang 4 dengkil.

kari kepala ikan sponsor oleh kakak aku.

ayam goreng tepung buatan sendiri


Kupang sweet sour telur

telur ikan

Tahu sumbat buatan aku. ehehe

budak2 yang terlebih over excited nak berbuka..

No comments:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...