Kawan-Kawan Saya

Thursday, July 25, 2013

Diari Ramadhan 15 : Oh Ayamas!

Assalamualaikum wbt.
Sekejapan je dah masuk hari ke 15 kita berpuasa. Maknanya dah separuh bulan dah. Lagi separuh bulan dah raya... yeaaa! Tak sabarnya... alhamdulillah. Setakat ni brrpuasa 0 lagi even berbadan dua. Syukur diberikan kesihatan yang baik even kurang selera makan....
Takde apa yang di updaye sangat semalam. Semalam pun terlewat bangun sahur. Sempat sahur 3biji kurma dan air suam jer... okla. Mampu bertahan sampai berbuka...
Semalam teringin nak makan ayamas. Teringat masa kecik2 dulu selalu curi2 makan ayamas dengan kakak. Selalu lari kejap ke ayamas semata2 nak makan kepak ayam madu dia. Skang xder dah kepak ayam. Kena beli sekor or half..... hehe...

Ohhhh.. ayamas! Ayamas dengkil....

Sedap dan menyelerakan.. cicah dengan sos dia.. dapnyaaa...

2 comments:

@lfidah @dim said...

semalam kat umah mak akak pun ada ayamas adik akak yang beli..kedai ayamas dkt je kat umah mak..

nome said...

akak paling suka makan Ayamas Percik...kelazatannya sehingga menjilat tulang! :D

now harga naik melambung giler...dulu sekor baru belas2 ringgit...now dah puluh2...tp skrg ni ada promosi...2 ekor 45 hengget! :)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...