Kawan-Kawan Saya

Thursday, January 01, 2009

::: berdua-duaan denganmu sayang :::

Arini NEW YEAR..!!!! aku tak kemana2 memandangkan tinggal aku dan iman sajer.. ayahnyer pulak pulang ke sg besar.., aku n iman tak ikut sebab esok aku keje... mak n ayah aku laks lik kg melaka... so, tgglla aku n iman ajer.. tugas aku arini menjaga iman... nak kuar malas laks.. jd, arini satu hari suntuk kat umah ajer... kuar hanya beli suratkhabar sajer... aku dan iman bangun pagi tadi pukul 9pg tue... okla, apa yg aku wat arini..???

ok.. Jam 10pg... selepas mandikan iman, aku bg susu kat iman.. hahaha biasala pas mandi mst nak nyusu.. kali nie, iman pegang botol susu dia sendiri dari mula minum sampai abis... terenyer... dia pegang tak jatuh2.. hehehe sambil tue aku siadai baju yg telah dibasuh...

Jam 3ptg.... busan nyer... sementara iman tgh tido, aku pun dok godek2 blog disamping update blog biz aku.. tgh godek2.., aku tgk kat meter pelawat blog nie jadi begini... apasal pulaks nie..?? ramai nyer pengunjung blog aku.. hehehehehe

Jam 6ptg... selepas mandikan iman..., bagi susu kat iman... then, tgglkan iman kat ruang tamu sorang2 tgk tv.. dia tgh duk melayan cite ANAK HALAL... hehehe biarkan dia tgk tv, sementara tue aku masak sat.. mask simple jer.. aku malas nak makan nasik, so aku wat pecal ajer.... inilah hasilnyer.. tgh makan nie...

Jam 10pm... saat n ketika ini, aku tengah duk surfing.. yang iman pulak tgh menidurkan diri... biasala iman pukul 8 ajer da masuk tido sampai la ke subuh...
tengokla gaya anakku tido nie... elok2 dalam kelambu.., sampai terkuar kelambu tu sih... kadang2 kelambu tue terbalik dan dia masuk dalam kelambu tue... erm... :-)

Jam 10.21pm... tgk nie.. tak sampai 1/2jam pun aku betulkan dia tido... da jadi mcm nie pulaks...bedung nyer ntah kemana ntah.. aku peraaan sekarang nie iman suka sgt tido meniarap.. kalo kita betulkan dia tido, mst dia akan tido meniarap sendiri... sabar ajer la anak ku sorang nie...


3 comments:

nasz said...

comel nye dia tido

nasz said...

comel nye dia tido

aTan and aYu said...

nasz...

itula... sampai terkuar gelanggang tido... kena slalu tgk2.. takut lemas pulaks...

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...