Kawan-Kawan Saya

Monday, January 19, 2009

::: oK tAK oK :::

Tahun 2009 nie dapat uniform baru... nampak dulu lain sekarang lain... mostly rakan-rakan aku da pakai baju yang baru except aku n mak2 buyung.. hehehe.. knaper aku tak pakai ekkk..?? bukan sebab baju tak muat yer... sebab aku tak dapat baju lagi.. almaklum la masa pregnant aritu aku tak ukur... taknak ukur dulu.. nanti kang tak sama saiz pulak.. aku baru jer wat ukuran aritu... hahah... ukuran kasi UP sikit yer... tue yang aku nyampah nie kena pakai baju ikut cutting badan... nampak l bentuk badan aku yang da debab nie.... tp takper... memberi semangat aku untuk mengembalikan bentuk badan aku seperti zaman anak dara dulu..

tahun ini opis aku berwajah baru.... Purple se Purple nyer laaaaa..... nampak cantek... tp, kalo lelaki pakai purple apa pandangan korang..?? aku tgk baju kali nie ala2 AWAN DANIA la pulaks... agak senteng n sendat... betul2 fix ikut badan.. sekali pakai da mcm FA daaaa... camner la rupa bentuk aku bila pakai nnt... nnt bila aku da dpt baju baru tue aku tepek kan kat sini yer...
tahun nie dpt 3set setiap sorang...

Inilah rupanya baju baru dan baju lama... yang mana lagi ok..?? aku amik model laki yer... nnt aku laks jadi model untuk kaum pompuan... :-)



Ini baju tahun2 yang lepas... baju tetap purple tp suar, blazer n bluzon warna blue black


Inilah baju untuk tahun nie... serba PURPLE dari ats sampai bawah... baju purple cair, blazer, suar n bluzon Purple terang.. terang kan..??



No comments:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...