Kawan-Kawan Saya

Sunday, January 11, 2009

::: Masak-masak stories :::


Hujung minggu nie aku tak kemana-mana pun... just duk umah n wat la paper yang patut... Memandangkan asben aku kena gie sekolah sebab sekolah ganti, so, aku n iman duk umah ajer la... apa yang aku buat..??? erm, basuh baju, menyapu, mengemas, mandikan iman, susukan iman dan macam2 la.... memandangkan duk umah, so, aktiviti masak mesti perlukan.. hehehe...
so, ini antara masakan aku sepanjang duk umah.... :-)

ikan pari masak asam pedas...


sayur sawi goreng dengan soun...


ikan haruan goreng.... inilah ikan yang aku makan sepanjang berpantang tempohari...


lauk ini memang feveret aku sejak dulu kala ... ahaks!! ikan masak kicap.. yang dalam nie adalah ikan tenggiri....


tempe, kentang dan tahu masak pedas...




No comments:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...