Kawan-Kawan Saya

Monday, January 19, 2009

::: nain da dapt aDik :::

Semalam.... 18 Januari 2009 akak aku telah selamat melahirkan anaknya.. iaitu Baby BOY seperti yang dimalumkan sebelum ini... hehehe kali akak aku salin tersangat la mudah dan senang... Nak dijadikan cerita.., pada tghari semalam hanya aku, kakak aku, iman, nain n asben aku ajer ada di rumah... mak n ayah aku lik kg sebab ada hal perlu diselesaikan.. abang ipar aku pulak keluar... Tengah2 kitorg tgk melodi tetiba akak aku ngadu sakit... dia kata... then tak sakit laks.. aku ckp la haa... tue ler tanda nak salin da.. akak aku ta tau rasa sakit nak salin camner sebab kelahiran sebelum nie akak aku kena masuk ubat sebab air ketuban dah pecah.. kelahiran tak cukup bulan...

Dalam pukul 2ptg, akak aku da mula rasa contraction yg sgt kuat... dia ajak asben dia kespital terus..kebetulan asben dia baru balik... ceritanya... sampai sajer si HUKM, doc check bukaan da 4cm.. terus ditola ker Labour Room... tak lama lepas tue bukaan terus menjadi 9cm... dengan sekali teran sajer tup2 anak nyer da kuar... memang senang skali bersalin kali nie... tak seperti dulu.. huhuhuhu katanya dulu sampai meracau2 mengucap banyak2.... alhamdulillah nain dapat adik tepat 4.15ptg....

Arini aku tak dapat nak upload picture nya... esok aku akan tepek kan kat sini yer...

Paper pun... CONGRATULATIONS along atas kelahiran BABY BOY yang belum diberi nama lagi... Tahniah untuk nain juga sebab dapat adik...


Glitterfy.com - Glitter Graphics

2 comments:

A.I said...

alahaiii..senangnye dia branak! rezeki tu.. ;)

tahniah!!

Jue @ atanayuiman said...

kak ai...

hopefully jue pun banak senang gaks la.. then nak gugurl mcm kak ai... :-)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...