Kawan-Kawan Saya

Wednesday, January 14, 2009

::: Muhammad Zulqarnain again :::

arini takder nak story sgt....
so, tgh aku belek2 picture kat frenster aku, aku ternampak gambo si nain nie pulaks... nain nie adalah satu2 nyer anak buah aku... dan bakal dapat adik lelaki... hahaha penuh la umah aku dengan baby BOY... umah mak aku tue nanti bakal jadi kapal karam la jawab nyer kalo da semuanyer boy.. dengan si nain nie pun asyik kapal karam ajer.. inikan tambah lagi 2 org (iman dan bakal adik nain) ... apa yang menariknya gambo nain kali nie ialah... gambo nie masa umur nyer 4bulan... so, nak wat comparation dengan muka dak iman aku nie.. hehehe.. iyerla.. org duk kata dia bulat2... nain pun bulat gaks masa kecik2.. cuma sekarang jer da makin kecik.. tulang jer rasa kat badan nyer.. kecik bebona.. beza berat ngn iman cume 1kg lebih jer.. umur dorang beza setahun...

Inilah Nain masa 4 Bulan

Nie Iman pulak 4 bulan jugak...


so, saper yang lagi bulat yer..??? ke same same...???

ini pulaks muka nain masa skang nie.. umur 1thn 5bulan... iman 5bulan... bulan yang sama dorang di lahirkan...

TARIKH LAHIR BULAN OGOS DALAM KELUARGA AKU :
Akak aku 13 Ogos 1980 ~~ (1 SYAWAL TUE.... RAYO!!!)
Adik aku 31 Ogos 1986 ~~ ( MERDEKA!!!!)
Nain 9 Ogos 2007
Iman 13 Ogos 2008
(SAMA NGN AKAK AKU LAHIR.... Masin mulut akak aku nak aku lahirkan anak sama ngn besday nyer... betul2 aku lahirkan iman sama lahir akak aku.. leh celebrate sama2...)


No comments:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...