Kawan-Kawan Saya

Thursday, December 16, 2010

Jom memilih nama anak....


Anda sedang mengandung? Anda baru lepas bersalin? anda merancang nak mengandung? or anda sedang mencari nama yang sesuai untuk anak..? mari kita memilih nama anak di sini.. 1 nama RM5.. ekekekeke... Taakde laa.. sajer nak tepek contoh-contoh gabungan nama anak yang sesuai. 

Di samping aku dok mencari nama anak, di sinilah aku nak tepek nama2 yang ada supaya mudah untuk aku buat review nanti.. kan..? kan..? Almaklumlah pekeliling cuti bersalin 90hari dah keluar.. Boleh la stat merancang dari skang.. hehehe...







Ni baru ada tepek sikit.. Carilah u all sampai poning kepala.. Sebab kepala aku pun dah pusing dah.. Nama budak skang dasat2 sedapnya...

Antara nama yang tgh hot dan hangat :
  • Amani (suka sgt nama nie tapi.... xleh nak amik)
  • Keisha
  • Damia
  • Mia
  • Qaisara
  • Aleeya
  • Rania
  • Rayyan
  • Izz
  • Danish
  • Daniel
  • Eryna
  • Iman (nama iman pun femes gaks ek) ekekek..

5 comments:

suhida said...

jue,kli ni k.su serahkan je kat abg cha je bg nama.sbb k.su tak leh pilih nama anak.kompem spi termimpi2.heheh...

Sue* mamaID said...

hehe...pilih jgn tk pilih...
yg pasti nama yang hot skrg...ada pada nama anak2 kite...hehe
Izz Danish n Iman Damia...:)

mamashasha said...

mak ai terbeliak bijik mata nengok nama2 yg sedap ni...mana ambik ni?
qaisara on the list eh? hehe

Alyn Aellynn said...

nak gelak tgk list ada nama SHARIFAH AINI. kahkahkah

Unknown said...

name ape eh yg sesuai berganding dgn 'izz' name laki ye😂

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...