Kawan-Kawan Saya

Friday, December 17, 2010

Yeaaayyy!! Dapat kasut Baru...


Tak sangka! Tak sangka! sangat tak sangka... Sempena besday my hubby, bukan aku yang bagi adiah tapi asben aku yang bagi adiah... ekekekeke.... Semalam dia masj "dah beli daa.. ayu punya abg beli Rona Jewel".. apakah..?? hehehe..

Semalam pas dia gi HUKM, dia kata nak gie Warehouse Clarks. wooww! biar betul.. mcm best jer.. Tak ajak aku pun... Xperla.. dia kata warehouse nie weekdays time opis hour jerr.. Ok..

So, dgn tak sabarnya aku nak balik umah nengok rupa rona jewel nie.. takut tak muat and not my taste.. Sekali aku nengok, aku sukaaa sangattt..! Saiz nya? Exactly tepat ngn aku!... hehehe.. suka la sgt.. pandai dia pilih... :-) senyum melebar nieee...

Rona Jewel.. Ini rupanya kamu yeaaa... 

 Ini untuk ayah iman dan iman. Rustic Edge untuk ayah iman, Tyres Pre untuk Iman. Saiz untuk boys banyak dah abisss.. so , dapat saiz besar sikit.. kalo amik saiz 5, muat2 jer iman pakai skang..

Elladora nie untuk sapo..?? ekekeke.. korang teka sendiri la ekk.. no comment!..

Harganya sangat berbaloi beli kat warehouse nie.. Arini last day.. sesiapa nak gie, sempat lagi..leh lah gie arini. Kalo nak beli kat kedainya, sgtlah tak mampu.. beli kat sini amat berbaloi. Kalo tak, 4psg kasut kami nie sama dgn kami beli 2psg jer tauuuu...

kat mana?

kat sini

p/s : Kasut iman yang beli 2y lepas masih elok di pakai lagi.. itu yg asben aku suka dgn brand nie... Tak rugi....


leh Review DI SINI



6 comments:

Arin Mansor said...

arin pun suka brand ni. kasut ngan sandal danny masa umur setahun pun elok lg duk dalam cabinet kasut.
i likeeee..
:( bila lah nk g warehs clark ni.sob3

nome said...

epi besday to atan...semoga dipanjangkan usia dan dimurahkan rezeki...

jeng3x....dah tau nampaknya gender adik iman nih nnt....sgt comel lor...so sweet kasut bb itew...pandai atan pilih yer...

clark sgt berbaloi2 dibeli...rege mmg mahal tp tahan lama dan berkualiti...

Jue @ atanayuiman said...

mommy prine >> aah.. tahan lasak.. iman kasutnya tue la ari2 layak.. still elok di pkai.. gila rin.. dekat jer ngn ampang tuee...

k.nome >> tq sis.. gender lum tau lagi... tapi, asben jue tu yg confident babygirl.. ekekeke... lawak jer semalam... hehe

selalu lalu jer depan kedainyaa.. nak masuk pun takut.... tak sanggup tgk harganya.. sekali sekala dpt peluang cmnie lagi2 asben belanja kan...

mamashasha said...

jue...happy birthday to mr atan...berkongsi tarikh lahir dgn akak...hehe...semoga panjang umo & murah rezeki... cantek2 brand clarks ni....amboi dh siap beli hat gegirl punya tu? apakah???

Ibu Mifzal said...

wah..teruja plak tgk kasuk baby pink tuh...

marinahunny said...

waahhhh..best banget, dpt hadiah even birthday org lain..hehehe

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...