Kawan-Kawan Saya

Friday, December 24, 2010

Jom kita teka....

Dah dapat dah pic 3D... Semalam buat 3D kat Poliklinik UMRA.
Mula2 buat scan 2d kat HUKM, doktor dah confirmkan jantina anak.. But asben nak gaks confirmkan dengan 3D..

dan result yg kami terima adalah sama...

agak2nya BOY or GIRL ekk..???

Moh kita teka ramai2.... Masih lagi yang meramalkan baby girl... hehehehe..
Suspen jerrr.. sebab dlm family mak ayah aku belum ada lagi bunga..

Siapakah yang akan memberi bunga dlm family mak ayah aku.. adakah aku or kakak aku..??
memang menjadi SUSPEN............!!!

5 comments:

Fieza said...

Its a gurl fiza rasa..tahniah jue..dapat dah sepasang..

@e_da said...

macam GURL jek...

Mrs. Simplicity said...

walaupun dah ada 2 girl, tp masih blur2 sotong baca gmbr scna. kalau girl tahniah dan selamat melaram kan dia nanti eh! :D

Noor said...

ermmm...dh tau boyboy lah bukan gurlgulr yg ditilik2 tue...ngeh2

Noor said...

ermmm...dh tau boyboy lah bukan gurlgulr yg ditilik2 tue...ngeh2

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...