Kawan-Kawan Saya

Wednesday, December 22, 2010

Eye Test


Semalam kat opis ada jualan cermin mata. Di samping tu ada buat eye test free. So, aku and trhe gang amik kesempatan untuk mencuba eye test.. Nak tgk aku nie rabun ker tak.. lagi pun tak pernah buat eye test nieh.. itu yg rasa nak try tuee..

lagipun sejak preggy nie, aku rasa penglihatan agak kabur sikit. Sekali, ini result yang aku dapat :


Kesimpulannya aku tak baper paham pun.. ekekeke.. but apa yang di terangkan oleh akak tue, penglihatan ok cuba rabun sikit jerr.. Tang silau aku tue kuat.,. yeaaa..!! betul la.. kalo malam tue, aku tgk lampu, mesti nampak kembang jer.....

akak tue cakap lagi, mungkin sebab pregnant penglihatan kita mmg akan kabur sedikit dari biasa..
fuuhh...!! nasibla tak rabun.. kalo tak, kena berkaca mata la jawabnya.. hehehe...

2 comments:

r|nA @ ja|j|na said...

same ngan rina, rina kalau drive malam² mmg langsung tak berani, pasal tak nmpk sgt..

Jue @ atanayuiman said...

rina >> itulaa.. jue leh bawa lagi tapi, kdg2 nie mata tue kabur semacam jerr.. maybe hari2 ngadap pc agaknya..

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...