Kawan-Kawan Saya

Monday, December 20, 2010

dah siap pasang...

Berkurun lama juga nak pasang benda alah nie... 
Walaupun agak lama tapi terpasang juga akhirnya. Jam dinding yang dibeli kat SINI.
 

Dah siap di gantung

Jam ini leh tengok dari arah ruang tamu dan juga dapur. 2-2 belah ada. senang sikit.


9 comments:

marinahunny said...

waah canteknye...mcm kat oversea plak ;)

Aellynn Darlene said...

EH, SUKA LA JAM NI. NAK JUGAK LA....

myaishahhafiz said...

cantikkk
saya pun ada gak satu tp kaler putih

@e_da said...

cantik la jam tu....

Jue a.k.a Ibu Iman Zafran said...

marina >> ekekeke.. oversea la sgt. hehe.. ala2 english style jerk..

aelyyn >> leh cari kat kedai romantika.. kat KK home deco pun ada gaks..

myaishahafiz >> oo iyer ke..?? putih pun cantek gaks tapi aritu tggl kaler nie jerr... huhuhu..

e_da >> tq dear... :-)

nome said...

cantek! klasik! rekaan tradisional tp unik...akak soker...

Fieza said...

Comel n nice untuk deco rumah..

Jue a.k.a Ibu Iman Zafran said...

k.nome >> english style.. actually xbape minat english style tapi suka designnya.. itu yg amek..

fieza >> deco simple jer fiezaa..

mezzaluna Abighail said...

Ini bisa di dapat dr mana saya mauu

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...