Kawan-Kawan Saya

Monday, November 09, 2009

Jalan-jalan tengok IKAN...

Pada keesokan harinya, kitorg jalan2 tgk ikan kat Underwater world.. Wah..!! Bukan main suka Iman dan Nain bila dapat tgk ikan.. Perjalanan hari ini tak lengkap kerna akak aku dan ayah aku tak Joint sekali. Kerana kakak aku demam. dan ayah aku pulaks, memang tak nak ikut...

Ini antara tempat yang wajib pie jika bercuti ke Langkawi ini. Sonok dapat pie jalan2 kat sini. Bermacam jenis ikan leh tengok. Ikan besar2, ikan yang tak pernah tgk, ikan yang pelik2.. dan macam2 lagi laaaaa...

Ini antara picas yang ada..


semangat tul iman tgk ikan. Kalo dapat jumpa ikan, dia akan cakap "ika" bermakna ikan la tue.. N dia tertinggal mana ntah.. hehe..

sempatlah juga tgk anjing laut nie beraksi..

obor2..

pelik kan?

burung ini sangat jinak. Mengekori kitorg dari belakang.

Ini bukan batu karang.. tetapi ikan batu.. kali sekali tgk, mesti ingat batu kan..? tapi, kalo perhati betul2, memang bentuk ikan.. mulut dia boleh gerak2 lagi...

Our Family

Family Picas

me with my MIL

masing2 memBZ kan diri..

Ikan YU..

Ajak Iman bertatih2...


** penat jalan2 dalam underwater world nieeee.. Best sangat...




PhotobucketPhotobucket

3 comments:

Ryn said...

best2...wajib pi nih dahler adam suka tgk ikan...

alyyani said...

ryn, mmg wajib pi nanti sebab adam suka tgk fish kan? budak2 mmg suka pegi sini... iman tu sure melopong je tgk ikan..

fazilzura said...

mmg wajib ku terjah Langkawi lg.. cz under world x pg lg... huhuhu cm besh gilos jek ..

** amboi sedondon....

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...