Kawan-Kawan Saya

Monday, November 02, 2009

Zulaikha's Engagement


Ini adalah schedule post..
sebelum berangkat, hari Sabtu nya sempat aku menghadirkan diri ke Majlis Pertunangan member kamcing masa sekolah dulu. tak ku sangka yg Zulaikha nak bertunang.. Tup2 dapat msj darinya jemput hadir ke majlis pertunangannya pada 31/10/09.

Nasiblah buat 31/10/09.. sempatlah aku menghadirkan diri. Kalo buat 1/11/09.., pasti aku tak dapat datang.. sob..sob..sob.. sedihnya.. dah la member sorang tue kawin aku tak datang aritu.. sebab aku ke Terengganu untuk Holiday juga. Kalo tak, mesti kena COP lupa kawan laks... Upsss..!! no.. no no... walaupun dah lama meninggalkan alam persekolah, kitorg tetap masih berkawan baik sampai ke hari ini.. Hopefully, lepas nie sorang2 ambil giliran yeaa..

Jom layan gambo jer laaa...


bergambar dahulu

dorang yang memang suka bergambar

macam2 gaya yea...? Mana min..??

Aku, Siti, zulaikha dan dina

Aku & Zulaikha

Zulaikha Atika. Lembut jer orgnya seperti namanya.

Zulaikha & Dina

saat di sarungkan cincin

dan...

last sekali ada artis laaa..
siapa artis itu..??
ini dia..
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:

wah..!! ada gaya macam MODEL tak..? hehehe.. bukan main lagi si budak ini.. Ramai tul peminat nak amik gambar dia.. hehehehe..



PhotobucketPhotobucket

2 comments:

Umi Afiqah said...

jue nampak tembam lah semasa jue bergambar dengan zulaikha dan iman ada skali...

Jue a.k.a Ibu Iman Zafran said...

umi afiqah >> tembam tapi comel kan..??

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...