Kawan-Kawan Saya

Monday, November 09, 2009

Jalan-jalan Jumpa HELANG pulaks..


Selepas ke Underwater world, kitorg pie bershopping pulaks.
dan selepas itu bertukar aktiviti malam pulaks. Kami melawat sang Helang di Jeti Kuah pada malam harinya. Nak pergi siang tak larat kerna kat sana teramat la Panas. Tak sanggup nak jalan kat dataran Lang tue panas buta. Tak tahan maaaa.. tersangat terik di sana... So, tak kisah la dapat melawat helang di waktu malam. Helang nie pun tak tidur malam...

pandangan dari tepi sisi

di bawah helang. Iman pan dan Nain toin tido...

Aku dan Helang

pandangan dari depan

belakang aku tue, jeti kuah..

Gambar ini adalah tempat kami makan malam sebelum berjumpa dengan helang tadi. Ini di kampung Tok Senik. Ayah aku yang ajak makan sini.. Rupanya manager dia member ayah aku.. So, malam tue dapat makan FREE.. Besttt..!!~


PhotobucketPhotobucket

1 comment:

Mrs. Simplicity said...

mmg cantik la dataran lang diwaktu malam. tak gelap pun kan sebab banyak lampu tuh. kitorg tak penah smpi malam pun. tp tu la bak kata jue, kalau pegi siang mmg kepanasan la dibuatnye. kesian kat nain dgn iman tuh..

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...