Kawan-Kawan Saya

Saturday, November 07, 2009

Jalan-jalan di Galeria Perdana

Mula2 sampai di Langkawi, kitorg LUNCH dahulu.
Then, terus berganjak ke Galeria Perdana. Kerna belum boleh check in lagi masa tue.
Pukul 3ptg baru boleh check in.
So, untuk tidak membuang masa, kita terjah dulu mana yg boleh terjah...

Layan gambar jer laaa...

Model of "Galeria Perdana"

Berlari2an si Nain Toin nie.. Bila la iman nak JOINT nain Berlari2 nieee...

Muka kepenatan..

Mitsubishi Car

Daihatsu Car

Mitsibushi + Daihatsu = KANCIL




2 org budak bermain kejar-kejaran..



PhotobucketPhotobucket

6 comments:

mamashasha said...

cantik sgt gambor2 yg disnap ni jue...mmg patut pun snap smpi 1500 ye...

Jue a.k.a Ibu Iman Zafran said...

mamashasha >> itulah.. kitorg nie memang kiranya gila bergambar gaks la jugaaa... simpan sebagai kenangan..

suhida said...

hehe..modedl galeria tu g tak thn tu jue..gambo yg last tu paling lawa.mm..bukan main nain berlari.saba jue eh,tak lama lagi berjalan ler iman tu.

suhida said...

hehe..modedl galeria tu g tak thn tu jue..gambo yg last tu paling lawa.mm..bukan main nain berlari.saba jue eh,tak lama lagi berjalan ler iman tu.

Ryn said...

menarik2 nih...hehehehe...

budak 2 org tu hepi je bile bersama...serasi bersama gitu..

alyyani said...

masuk dalam galeri perdana sgt best kan? especially kat koleksi kereta tunM tuh. si iman dgn nain syok lari2 la sebab ruang nye luas sgt kan?

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...