Kawan-Kawan Saya

Thursday, February 18, 2010

I Missed My Son ......


huhuhuhu....!!! I Mised My son..
Wahhh..!! tajuk memang tak boleh blah punya.. Aku tak kehilangan anak laa..
BUT..
Aku keRINDUan sama anak aku.. Dia tiada di sini buat seketika. Dimanakah anak kesayanganku..??
Post status aku kat FB kelmarin..

Yaaa.. Iman sekarang berada di luar kawasan.. Di manakah di luar kawasan itu?
Anak aku sekarang berada di...
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:

Di Sungai Besar...
Kampung asben aku. Sedang bermanja-manja dengan Embahnya. Rindunyaaaa..
Takpe, Esok aku dah balik sana semula..
Tak sabarnya nak jumpa Iman.
3hari tak jumpa..
Rindu sangat2..

Dalam iman takder nie, malam tadi sempat kitorg tgk wayang "Lu Pikirlah Sendiri"
Setelah 2tahun aku tak tgk wayang.. dan akhirnya dapat gaks tengok malam tadi..
sempat lah dating kejap..


4 comments:

Tinie a.k.a Ibu Fatin said...

huhu
aku tak sanggup wei
apsal ko tinggalkan anak ko kat sana??
malam pun kalau nenek fatin nak bw fatin tido sekali aku tak bagi hahaha
kang aku yang tak boleh tido

fazilzura said...

lor , iman kat kg atuk nye ker?
padan ler..

kalau akak , harus ler akak xleh tido jue.. 1 hari .. even kalau balik kejo lmbt (cm tody ni).. harus ler daku windu gilessssssss

LeaKhalid said...

he3..gitular die..

nenek n atok pun nk bermanje2 ngan cucunye...bukan slalo jmp ye tak??

takpe..sok dh jmp iman

(^^,)

Ibu Mifzal Arsyad said...

huhu..jue..sedihnya berjauhan nga anak...akak pun akan berjauhan nga mifzal ahad nga isnin ni..huhu x sanggup..

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...