Kawan-Kawan Saya

Friday, February 05, 2010

CuPPies...


Hari ini kat Opis aku ada buat jamuan makan-makan. Saja2 buat makan2 di samping menyambut Hari jadi staff yang lahir untuk bulan Jan, Feb dan Mac. Opis aku nie berapa kerat ajer... Tak sampai pun 20 org.. So, itu yang buat sekali gus jer tueee.. hehe.. Opis kecik jer..

So, saja nak tayang Cupcake yang aku tempah dengan CHEF Feveret aku..


ini Cuppiesnya..:




Cuppies yang cantek tertarik ko memang deBOMmmmm...!!~
hehehe..
Walaupun ada sedikit di landa GARUDA yang salah aku sendiri..
But..
tetap nampak cantek dan comel...
Bukan itu sahaja..
Rasanya pun memang SEDAp dan Lazat yeaaaa...


10 comments:

alyyani said...

cantek sgt cuppies nye. tak sampai hati lak nak makan. heheh...

sama la kite jue. ofis tak ramai staff. dalam 20 lebih je. tapi tak penah pun sambut bday2 nih. huhu..

MAS said...

wah..cantiknya.nampak sedap..dahla tengah lapar nie..hehe

Ryn said...

wow..terpegun aku ngn cuppies nih..sanggup ke korang nak makan..heheheh..

mamashasha said...

aduh tak sanggup nk makan jue.....cute sgt....

fazilzura said...

WAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA..

cm kenal je deco ni .. heheheh

Jue a.k.a Ibu Iman Zafran said...

alyyani >> sama ekk..?? mesti rapat antara u all kan.. dah macam adik beradik daa.. Sekali sekala buat... sonok gaks..

Mas >> bukan saja cantek.. sedap... memang sedap..

ryn >> itulah pasal.. macam rasa tak sanggup nak makan sebab sayang.. hehe.. ada satu tue lagi laa.. ulat ko.. sanggup tak..?/ so sweet.

mamashasha >> itula.. kalau tak makan rugiiii... sedap..

kak zura >> hruslah akak kenal.. sebab promote dariMu juga.. memang puas hati tempah dengan lia kan..

Az Rina said...

nyumx3, nampak cantek..mesti sedap ni..petang2 ni pantang cite pasal makan2 ni, perot automatik lapo..

anta kat rina skit, hehehe..

Jiey^Mien said...

ish tertarik la..
siyes kiut..

suhida said...

jue,sama ler.suka gak dgn kek lia buat.ngee....tp tgk kapkek jue ni geram pulak.

wawa_addien said...

sedappppp nyer!!!! meriah cam taman plak

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...