Kawan-Kawan Saya

Tuesday, February 02, 2010

Menuju ke Melaka mencari sesuatu.....

Semalam (Isnin), WP cutikan..??
so, semalam aku ke Melaka. teman mak aku ada urusan semalam.
Sambil ke melaka, ada benda aku mau cari di sana,
Dan.
Aku dapat juga benda yang aku duk cari2 tue..
sempat singgah ke alor gajah untuk mencari barangan Kraftangan..
Nak tau apa yang ku cari..???

Intro  dulu..

menyinggah di kedai barangan kraftangan

Macam-macam ada jual..

tudung saji..Ini yang kucari..?
tak laaa... lain kali boleh beli

Mencari kerusi untuk iman..?? Pun bukan..


Okla.. Ini yang ku cari..
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
Tempat letak bawang2..
hehehe... dah lama aku cari..
akhirnya dapat juga..
leh deko sikit dapur kecilku itu...

6 comments:

alyyani said...

jue, sampai ke melaka mencari bekas bawang. hehe.. tp cantik sgt bekas bawang tuh. jgn lupe letak tmpt tinggi nanti iman tolong punggah pulak :)

fazilzura said...

JUE... g le melaka lg 13-14 nnt .. heheh leh soping sesama..

dak pun tinin nak beli benda tu jue

Mommy Prince said...

Jue, cantek pulak bekas bawang nieh..

nk jugak lah..heheh

LeaKhalid said...

sronok erk ble dah ade umah sendiri...rase cam mase kecik2 dulu, main pondok2...nak hias umah ikut cite rase sendiri...best2!...(^^,)

Az Rina said...

jauh cari bekas bawang tu, hehehhe..cumei2..

ade beli lebeh tak, heheheh..

Ryn said...

bukan takat ko je suka mende2 kraftgn ni..aku pn suka...cute ler rocking chair tuh...

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...