Kawan-Kawan Saya

Tuesday, February 02, 2010

Alhamdulillah..... Akhirnya........

Alhamdulillah....
Akihrnya..
....................................
.............................
....................
.............
.......
....
.


IMAN DAH BOLEH BERJALAN...
Seronoknya rasaa...
Setelah 1tahun 5bulan lebih iman baru boleh berjalan dengan jayanya..
Baru dapat kaki.
seronok tgk dia berjalan..
lambat sungguh anakku dapat kaki..
Its OK.. janji iman sihat walafiat..
Kan..? kan..?

Ingat Ahad lepas nak bawa jalan2 ke putrajaya..
tapi hujan pulaks. Bawa jalan2 dalam Mall ajer..
Sakan betul dia berjalan.. Ke sana kemari ikut kakinya..
jalan tak nak berpegang pulak tue..

Uppsss...!! takder gambar nak dikongsi sebab sonok tgk dia jalan.. hehehe
Tapi, ada gambar pagi Ahad itu..
Assistant aku menolong kemas rumah..
Apa sudah jadi..???


Main sorang2


Kusyuk jer


main keretanya


Apa sudah jadi dengan rumahku..??

9 comments:

Ryn said...

tanhiah imannnn!!!

mesti dok berjalan tak renti2 nih...hehehehe...

wahh, pandai iman kemas rumah...inilaa baru dinamakan good helper...hehehehehe...

mamashasha said...

wahhh alhamdulillah syukur jue....penantian jue berakhir...pas ni leh main kejar2 ngan iman,.hehe

~chekuna~ said...

alhamdullilah..lambat ke cepat ke..
yg penting..masih dlm lingkungan sihat dan normal yer..

fazilzura said...

AKHIR NYEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE..

jue, akak rs dia nak kene dok umh baru , baru dia nak jalan2 tu ...
pandai betui ler .. anak sapo le tu

NurShahFamily said...

wahhh best la aiman dh dpt kaki.. pasni leh main kejar2 ngan ibu lak hehehe

Ibu Mifzal Arsyad said...

wah..iman dah dapat kaki ya...seronok la...

LeaKhalid said...

tahniah iman!!
mane lar tau, sok2, anak yg no 2, cpt segala benda...
mcm kipi ngan khalif.. (^^,)..sgt berbeza perkembangan mereka..

alyyani said...

alhamdulillah.. akhirnya :)

jue, berjaya tak kemas umah ahad tuh?

Mommy Prince said...

wah. iman dah berjalan.

tak lame lagi kurus lah jue..main kejar2 ngan iman

selamat berkejaran.. :D

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...