Kawan-Kawan Saya

Friday, February 12, 2010

100 .........

100 
Apa yang 100 ekk..? bukan pasal berpantang 100 hari ekk..? yang nie takder kena mengena ngn aku pun... huhuhu..!!~ Nak tau apa yang 100..??

Yang ini lahhh..

:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:

Yeaaaah...!! my FOLLOWER dan mencecah 100 orang..
Terima Kasih buat semua yang sudi untuk membaca blog aku yang tak seberapa ini. 

Sebab aku berblogging :
  • untuk meluahkan isi hati yang terbuku
  • untuk berkongsi apa yang perlu di kongsi
  • saja untuk BERCERITA kisah suka duka dan keseronokan ku
  • Untuk bercerita mengenai kisah anakku..
  • Blog ini menjdai seperti diari harianku
  • untuk mencari kawan2 yang seumpama denganku
  • sekadar mengisi masa luangku
  • di samping aku suka mencari sesuatu yang tidak pernah kutemui dengan menyinggah blog kawan2 yang lain...
Mohon maaf jika sepanjang aku MENULIS di dalam blog aku ini ada yang terasa hati, ada yang tersinggung, ada yang tak puas hati, ada yang BENCI dan sebagainya. Aku memohon maaf... alamak..!! macam HARI RAYA la pulak nak minta maaf nie..hehehe..

  Apa-apa pun aku seronok dengan PERKONGSIAN aku di dalam duni blogging ini. Takde sifat nak riak dan sebagainya.. Hanya sebagai penceritaan untuk di kongsi bersama.. Dan aku ucapkan jutaan terima kasih kepada pembaca setia blog aku, silent reader aku dan juga sesiapa yang singgah ke blog aku ini..
Terima Kasih Daun Keladi
Semoga Kita Berjumpa lagi..
~ ADIOS ~

5 comments:

Ryn said...

congrats!! dah 100 follower...

fazilzura said...

wat le giveaway jue

Jue a.k.a Ibu Iman Zafran said...

ryn >> hehehe.. toce.. toce..

kak zura >> gud idea tue.. tapi.. xtau nak wat camner.. No Idea lagi.. tunggu ada idea nnt.. hehehe

LeaKhalid said...

tahniah tuk blog anda!!!

~(^^,)

alyyani said...

saya la 1 dari 100 itu.. :D takde blog takde la kita kenal kan? the beauty of it!

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...