Kawan-Kawan Saya

Sunday, November 01, 2009

Bye... Bye.. Semua..


Okla geng..!!~

Pagi nie aku akan berangkat.. Wacceeeh....!!~ Ayat macam nak ke Mekah untuk menunaikan Fardhu Haji jer kan..? Almaklumlah skang nie memang sibuk org ke sana.. So, aku pun akan ke sana... Insyallah satu hari nnt pasti aku akan ke sana untuk menunaikan rukun iman yang ke-5 ini.
Amin...

Tapi, aku sebenarnya nak pie berangkat ke LANGKAWI untuk cuti2 malaysia.. Aku nie tak penah lagi naik kapal terbang. Tgk kapal terbang mendarat dan menerbang pernah lah.. sebab itulah agak JAKUN sikit... kihkihkihkih..!!~ So, untuk pertama kalinya aku akan menaiki kapal terbang pagi ini.. yihaaaa...!! Doakan aku selamat yea... ceeewaaahh..!!

Rombongan ke Langkawi ini di panggil Rombongan Cik Ani ke Langkawi.. hehhee.. Ani tue, nama kakak aku lah.. sebab letak ani kerna akak aku yg uruskan semuanyer.. Kitorg just bayar dan FOLLOW sahaja. Lagipun, ahli2 rombongan ramai.. So, pagi nie kami akan bertolak dengan 3 @ 4 kereta ke Concorde Hotel di KLIA untuk park disana. Ikutkan nak park kat LCCT terus.. Tapi, mahalnyerr.. 3hari RM109.50 untuk satu keta.Nasiblah ada sepupu keje kat Concorde. Boleh tumpang park kat situ FOC sahaja.

Then, flight kami pada pukul 11.25pagi. So, lebih kurang 1jam sampai lah kami di sana.. So, tak sabarnya aku nak BerENJOY2 di sana....

Bye.. Bye.. korang.. See U Later...

tatatataa...
titu..

PhotobucketPhotobucket

4 comments:

suhida said...

jue,slmt bercuti.best2.cuti2 malaysia.

suhida said...

jue,slmt bercuti.best2.cuti2 malaysia.

Ryn said...

jue + atan + iman...selamat berholiday...enjoy sepuas2 nya....i will folow youuuuu..heheheeh~~

Jue @ atanayuiman said...

hai kawan2... maceh.. daku dah selamat sampai.. :-)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...