Kawan-Kawan Saya

Tuesday, January 11, 2011

Beriadah di Putrajaya...

Di waktu petang sabtu, ayah iman ajak gie berjoging. Dah lama katanya tak berjoging. So, kami decide untuk beriadah ke Putrajaya,. Bergerak lah kami ke arah Putrajaya...

Kali ni, kami memilih untuk ke arah menara pulak...
Yang paling seronok ialah Iman.. sebab dia bebad berlari2an.. Memang suka betul dia..
Aku nie exercise kaki jer laa..
jalan pelan2 jerr.. kang malam nnt sakit kaki pulak..
hehehe...

Pemandangan masjid Besi di waktu petang

Berlatar belakangkan jambatan wawasan
 .

berlatarbelakangkan Masjid Besi
 .

 Mari belajar membaca...
.

Muka sedang bertanyakan "apa nie..?"

 Kapal Terbang... Sangat Suka pada kapal terbang..
.

In Action! Nampak kapal terbang kat atas dia...
.

last sekali sebelum balik... Family Picture...
kenangan @ 020111


4 comments:

Mknace said...

:) :) :) terbaeekkk!!!!

Jue a.k.a Ibu Iman Zafran said...

mknace >> apa yang terbaik tue en mknace..?? hehe

nome said...

view mmg cantek! udah cam ala2 kat oversea plak...gambo family tu mmg cun...bleh bingkaikan and gantung kat dlm umah

Jue a.k.a Ibu Iman Zafran said...

k.nome >> putrajaya semua cantek2.. pastu bersih.. udara pun nyaman jer bila petang.. tu yg suka jalan2 kat situ.. relax jer....

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...