Kawan-Kawan Saya

Thursday, January 27, 2011

Teringat Kembali....



Bila tengok video nie, teringat kembali 2thn lepas.
Sekarang, iman sendiri dah boleh tengok video nie sambil berkata :
" Nak nengok baby..."
 "Cian Baby..."
"baby nanges"
"ibu... itu Ibu..."
"ni adik iman"
Macam2 ayatlah kuar kat mulut dia..
Dia suka tgk video nie tapi dia masih tak tau itu adalah DIA..
ekekeke.. sebab muka baby dan muka iman skang lain kot...


p/s : Tahniah to k.wana atas kelahiran baby boy.. :-) 2thn yang lalu, kami sama2 beranak hari yang sama. iaitu 13/8/08. ekekeke.. tahun nie, akak dulu dan jue follow.. hehehe.. baby BOY too...

2 comments:

Fieza said...

Kuat sungguh iman nangis eh..Untung budak2 skang ni leh flash back balik video diaorg masa kecik kan..Syakil lak dia tahu tue adalah dia masa baby. Dia pun suka tengok video dia masa kecik..

Jue a.k.a Ibu Iman Zafran said...

fieza >> mmg kuat suara budak nieee... sampai dapat title "hero".. hehehe.. dia nanges, semua baby pun nanges.. hehe..

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...