Kawan-Kawan Saya

Friday, January 07, 2011

Pagi2 dah buat aku gelak


Perbualan antara ibu dan anak ketika pagi tadi time nak gie keje dalam kereta.

Aku : Iman, nnt gie sekolah tau..

Iman : Sekolah tak nak..!

Aku : Gie laa.. kat sek ada zirafah.. (suka ckp cam nie sebab dia mmg teruja ngn zirafah dan cara nak pujuk dia)

Iman : zirafah taknak..!

Aku : haaa.. kat sekolah ada alif baa taa...

Iman : aliff ba taa xnak.. Tak nak sekolah...

Aku : Iman gie laa. Ibu keje, ayah keje....

Iman : Taknak...!! Nie yang iman marah nie....


ekekekeke.. ada ker patut dia ikut cara aku cakap...

sebab aku selalu cakap cam nie :  
" Iman niee.. suka .......... nie yang ibu marah nie..."

Budak yang dah semakin petah bercakap....

6 comments:

Fieza said...

cute la jue cara iman jawab..dia dah free diapers ker jue

Jue @ atanayuiman said...

fieza >> itulah.. tak sangka itu yang kuar dr mulut dia... lum lagi... erm.. xtau la bila akan free diaper nie.. asyik tak berjaya jer..

fifi_ifhome said...

hahahaahha.. klaka weh.. adoh.. tergelak aku bace... ekekkkee

Jue @ atanayuiman said...

fifi >> itula pasal.. aku and asben aku terus terdiam dgr dia ckp camtue... huhuhuhu..!!

Mrs. Simplicity said...

iman mmg petah bercakap. hehehe.. sabajela si kecik tu ye, :)

Jue @ atanayuiman said...

alyyani >> itulah.. dah pandai ckp nie, mmg tak hentilah dgr dia bercakap.. mcm2 di cakapnya....

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...