Kawan-Kawan Saya

Wednesday, April 21, 2010

ALLAM... korek idung...!!

Arini melayan video sedunia.. hehehe..
layan video klip ini pulak..
dengar betul2 apa yg di cakapkannya...

hehehe..



masa nie dia tgh tgk album aku. gambar buka hadiah. dlm gambar tue, semua dia panggil iman except atok dan ayah dia.. itulah tmpt paling dia suka selongkar.. penat wooo...!!!... dapat kemas kejap jer.. abis terabur..

4 comments:

Ibu Mifzal Arsyad said...

ala..comei sgt....hehe..budak2 mmg suka koyak kertas kan..mifzal pun cam tu..dpt kertas..memula tu nak la menulis..pas tu dah boring...dikoyaknya..huhu

alyyani said...

allam tu apa jue? pandai korek idung dia. hehehe.. alahai tgk iman tetiba rindu kat nia. huhu..

Jue a.k.a Ibu Iman Zafran said...

ibu mifzal >> hehe.. itu kertas thn lagi.. kalo tisu.. mmg tak thn.. mau jd tarzan.. hehe..

alyyani >> allam tue alhamdulillah.. tapi dia xreti sebut sampai abis.. short cut jer.. allam.. suka ngajuk org ckp..

p/s : naper rindu nia? dia xder ke?

alfa juliet said...

jue ko tak yah ajar dia korek hidung..skill tu budak pandai sendiri..hehehhehe lawak

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...