Kawan-Kawan Saya

Monday, April 26, 2010

IKEA - WIN YOUR DREAM BEDROOM


last week aku ada nampak iklan ikea kat blog aku nie.. the, trylah klik.. huhuhu..!! sekali ada contest "Win your dream bedroom"
ingat nak masuk la.. manatau leh menang.. adiah best juga.. RM 2000 voucher ikea..

 inilah iklannya..

Memandang kan bilik tido aku pun belum di make over lagi, boleh la try.. hehe .. syoknya kalo dapat.. hehe berangan jer dulu nie.. aku dah try download software yea.. perghhh..!! pening gak kepala membuatnya.. dari last week sampai arini tak siap lg.. hehe boleh ker siap nie..? 2may dah tarikh tutup daaa....

tulunnn...!!~ tulunn..!!~ aku tak pandai la....

saper nak joint contest nie, try KLIK SINI


Psstt... : arini iman dan ayhnya demam... huhuhu..!!


No comments:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...