Kawan-Kawan Saya

Wednesday, April 14, 2010

My SuperHero...!!



Ini adalah superhero saya...!! Sekarang umurnya dah pun menjangkau 1y8m. Lagi 4bulan nak masuk 2tahun da. Dah membesar anak bujang ko. Now, dah boleh di panggil "TODDLER". hehehe... Perkembangan my superhero ini :
  • sejak menjak ada kaki, dia tak boleh duduk diam. berjalan kejenya..
  • bercakap.., mmg byk ckp ini budak! betul org kata budak lmbt jln tapi cpt cakap. mcm2 dia ckp..
  • rupanya budak ini tumbuh gigi geraham dulu sebelum gigi2 yg lain tumbuh.. so, bila korang tgk, akn nampak gigi geraham dan ada nampak lompong.. sebab ada gigi yg belum tumbuh.
  • dah kurang merengek2 ngn ibu dia.. sejak menjak tgn aku nie patah.. pandai la dia.. nak minta apa.. mst dgn ayh dia..
  • pandai berdikari daaa... dulu, nak berkepit jer.. skang TIDAK lagi.. tggl dgn sesiapa pun dia tak kisah da...
  • mcm dgn Nain juga dulu. Di mulut tak lekang dgn perkataan "atuk".
  •  dah bole thn panas.. dulu, tak bole lgsg panas.. pasti meragam.. kini tidak....
  • tak marah da jika aku n asben sajer buat nyendeng2... aik? maksudnya dah nak adik ker? hehehe.. kalo dulu, dia akn tolak badan kita dan kata "pi aaa.. pi aaa.."

Photobucket

6 comments:

fazilzura said...

superhero yg beso dh .. leps ni 'tlg' mama kemas umh yek...

alyyani said...

gigi iman penuh dah. gigi nia maintain 7 batang gak. alamak, sama mcm nia, skang dok atuk atuk je. lama- lama nanti tak tau la cmne

LeaKhalid said...

alololoooo...tomeyyy nyeee....
"saya sudah besar...saya kan abanggg"
~hehehehe...(^^,)

~chekuna~ said...

sekejap kan jue..dah besar pun iman.. dah boleh sangat jadi abang..he he..

miemiey said...

jarang ada ni gg geraham tumbuh dulu...hehhee...nnti penuh gigit mama ye..hhahha....
byk perkembangan bila dah meningkat besar kan...jadik ank yg bijak yee...

[I][T][A] said...

skejap jer kan dah besar.. memang boleh tambah adik dah tu..

bila dah makin besar muka iman nampak mcm papa dialah...

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...