Kawan-Kawan Saya

Tuesday, April 06, 2010

Cucu Atuk Raman dan Nenek Som


Nak memperkenalkan kepada semua Cucu-cucu Atuk Raman dan Nenek Som. Ketiga-tiga adalah HERO. Bilalah nak masuk PUTERI nie. Kalo ada ketiga-tiga hero nie, pasti kecoh rumahnya dengan peel masing2. Ketiga-tiga cuma beza 1tahun jer...

dari kiri : iman, wan, nain
Nampak mcm sama besar jer kan?

  1. MUHAMMAD ZULQARNAIN B. MUSZAILI - 9 OGOS 2007
  2. MUHAMMAD IMAN ZAFRAN B. SHAHRULIZAM - 13 OGOS 2008
  3. MUHAMMAD ZAQWAN B. MUSZAILI - 18 JANUARI 2009
 Masing2 ada peel sendiri

  1. Nain - seorang yg sgt keletah. tak reti duduk diam orgnya. mmg penat siapa menjaganya.
  2. Iman - seorang budak yg banyak mulut. kuat bercakap dan kuat menangis.
  3. Wan - seorang budak yg tak banyak ckp tapi banyak buat kerja. dia suka buat keje senyap2 tanpa orang lain sedari.
kedua-dua anak along aku.

iman pun turut serta pakai baju sama. masa nie akak aku tolong jagakan iman time aku buka booth kat pwtc aritu. 
lokasi : GH >> melawat atuk raman


pssstt : gambar di cilok fromm BIL's blog.. hehe

Photobucket

6 comments:

nome said...

dah macam kembar tiga plak..chomel2 belaka..

fazilzura said...

heheheh... samo le cm akak jgk jue.. belah pak ajil sume lelaki , sib baik belah family akak dh pecah tradisi , ado sorg 'bunge' .. tp tu pun jauh di mato ...

** aritu dh cukup geng .. masuk akil sekali ..

alfa juliet said...

rambut nain n wan kaler perang....mncm anak mat saleh pun ada....awat rambut iman tak kaler gitu

Ryn said...

comel2 belaka...

LeaKhalid said...

jue, samalar kite..cucu2 mak n ayah lea pun 3org..tp 2laki(anak lea), sorang pompuan(anak abg)

ble ngan anak abg, berhangan lar kejap cam anak sendiri..huhuh..shiok layan anak pompouan...huhuhi

AieZa said...

awat rambut anak along jue color perang eh?? hehehe dh lama nk tanye.. tp arini baru berkesempatan..

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...