Kawan-Kawan Saya

Sunday, August 30, 2009

Award dari kawan2..

Lately, aku sangat sibuk dan sangat tak berkesempatan melawat blog kawan2 semua.. Ini disebabkan broadband aku sangat la lambat sejak akhir nie. So, nak tinggalkan jejak pun tak berkesempatan.

Dan oleh itu, aku ada perasan beberapa kawan telah memberi aku award. Aku wish TERIMA KASIH banyak2 kepada kawan2 semua. Award yg lepas pun, aku terima dari kawan2 yg lain tapi, terMISS nengok laks..

Untuk award kali ini, yang aku pasan telah diberi oleh Kak Bed dan juga Arin. Thanx yeaaa...



1. Berikan 1 hobi yang paling anda gemari..
  1. Jalan-jalan

2. Berikan 2 nama kawan anda yang paling rapat dengan anda..
  1. Iema
  2. Marin

3. Berikan 3 jenis warna yang anda suka ..
  1. Pink
  2. Merah
  3. Gold

4. Berikan 4 nama org yg paling anda sayang ..
  1. My Mom
  2. My Dad
  3. My hubby
  4. My son

5. Berikan 5 jenis sifat manusia yg paling anda benci..
  1. Talam 2 muka
  2. Suka Melaga2kan org
  3. Pandang Remeh dengan Kita
  4. Suka mengata org
  5. Hipokrit
6. Berikan 6 benda yg mesti anda bawa sebelum keluar dr rumah..
  1. Handphone
  2. Purse
  3. Kunci kereta
  4. beg Iman
  5. IC dan Lesen
  6. Duit

7. Berikan 7 destinasi percutian yg anda ingin/suka kunjungi..
  1. Aussie
  2. Bandung
  3. P. Redang
  4. K.Kinabalu
  5. Paris
  6. Jepun
  7. China

8. Berikan 8 kenangan yg paling anda tak dpt lupakan..
  1. Di Hari Pernikahan ku
  2. Di saat2 nak bersalinkan Iman Zafran
  3. Di saat bercuti ke Bukit Tinggi
  4. Disahkan mengandung
  5. Disaat OVERNIGHT bersama kawan2
  6. Di saat Iman dimasukkan ke dalam NICU
  7. Disaat pertama kali "BreastFeeding" Iman
  8. ketika mendapat RESULT SPM.. Yahu...!!!~

9. Berikan 9 impian yg anda impikan..
  1. Aku Impikan Rumah di atas tanah sendiri.
  2. Aku ingin berhenti keje dan membuat Business sendiri.
  3. Aku inginkan 3org anak lelaki dan 3org anak perempuan.. hahaha (boleh ker)
  4. Ingin memiliki kereta sendiri
  5. impinkan kere ESTIMA sebagai kereta keluarga
  6. Anak2 ku menjadi org BERJAYA di Dunia dan di akhirat
  7. Aku Impikan keluarga BAHAGIA
  8. Insyallah nak pie bercuti Ke AUSSIE
  9. Nak ada dalam akaun RM1juta.. hahahaha...!!~

10. Berikan award & tag ini kpd 10 org kenalan blog anda..
  1. Ita
  2. Jiey
  3. Suhida
  4. Mimiey
  5. kathy
  6. Kak Ainey
  7. ALyyani
  8. Leen
  9. Wafaa
  10. Teha

** sila labuat dan amik AWARD yea...!!~

PhotobucketPhotobucket

No comments:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...