Kawan-Kawan Saya

Wednesday, August 05, 2009

Bila Nain Tiada ....

Mulai kelmarin (Isnin) nain dah takder kat Kl da... Dah duduk kat Perak bersama dengan mam dia serta ayahnya dan adiknya.. Erm.., terasa sunyi sedikit suasana kat umah mak aku da..
so, kebiasaan tiap2 petang selepas amik nain & iman dari umah babySitter, mereka akan main bersama dengan atuk. Belajar bersama atuk. Atuk akan buka buku tiap2 petang. ajak iman dan nain membaca buku.

sekarang... tinggallah iman keseorangan bermain dengan atuk dia.. hehe.. mesti dia pun tercari2 manalah mamt yg slalu kacau aku nie.. xder pulaks.. seharian tak jumpa dia.. nie dah masuk hari ke-2 pun tak jumpa jugak.. er... mesti dok berpikir jerr..

layankan jerla aktiviti iman semalam.

iman bersama atuk dia.. balik2 terus dengan atuk.

sedang bermain keseorangan

main pamplet pulaks..

then, pie berdiri kat tepi kusi. hahaha..!!~ iman nie kalo dah bediri, tak reti nak turun..

semalam ikut aku pie berbuka puasa kat luar..
hahaha..!! sebenarnya baju yg iman pakai ie adalah baju si Nain Toin... hehehe.. jangan marah yer nain.. apak yg terlupa mana satu baju iman.. hehehe.. iman pun ada baju camnie. tapi satu yg berkolar dan satu sleeveless... yang nie nain punya laa...


semalam aku terasa mcm nak makan ini :

:: butter prawn ::



PhotobucketPhotobucket

11 comments:

KasiH said...

kerinduan iman nnt pada nain...baju belang2 pureen tu memg femes laa..aku pn ada 2 lai tok adam..sleeveless & berkolar...

fazilzura said...

oh nain dh balik yek..
emm mmg sunyi le Iman .. sure kalau kite dating nnt jue xdak body guard mat saleh dh ler yek ...

** sian bile tgk Iman main sorg2 .. heheh tp sama cm Akil le.. balik kejor atuk nya

Bed said...

mesti iman tercari2 kan...
selalu berdua...ni sorang2 off coz terasa akan ketiadaan nain...

Jue a.k.a Ibu Iman Zafran said...

kasih >> aah laa.. den pun pasan yg dak adam pun ada pakai.. hehehe.. nnt kalo pakai sama dah mcm kumpulan bori laks..

kak zura >> itu la pasal.. pasnie jalan2 xder da bawa nain.. iman sorg jer laa
** aah.. sian laks nengok dia main sorg2 jer.. kalo tak, dimana ada iman, disitu ada nain..

Bed >> itulah.. mcm tercari2 juga.. selalu beruda.. nie berseorangan pulaks..

Yusliza said...

eeeiiii...sedapnyer butter prawn..mkn katne tue??lapar la plak..liza pose arini..mcm sumer mende nk mkn..

Yusliza said...

cian iman xde kawan nk ngusik yer...

alyyani said...

alahai, mesti iman rasa kosong kan? ibu iman bg la iman adik.. :D

dengar akak jue sembang2 aritu dgn sape tak tau, diorg move to seri iskandar kan? kalau jue turun situ, bole singgah umah mak alya sebab mmg da dekat sgt tuh. bosan skit area situ sebab kawasan perak tengah, mmg tengah2, nak ke lumut jauh, nak ke ipoh pun jauh. huhu..

Jue a.k.a Ibu Iman Zafran said...

yusliza >> nak ker..?? jue makan kat Pak Ya Corner, kgpandan.. sedap.. hehehe

alyyani >> huhuhu..!!~ nak adik ekk..?? nest year la syg.. kita enjoy dulu yeaa...

** aah.. akak jue duk kat sri iskandar.. sebab dia mengajar kat uitm tue. Oooo.. mak n ayh alya duk situ ker..??

FENDY DAN FIDAH said...

Kesian iman sorang2..da tak de kawan..nak tnya tak tahu nak cakap..mesti dok cari2 si nain tue..

jaijina said...

kecian iman kene main sowang2 kan..dah takde kawan dah kan..takpe, nnti iman leh main ngan adik pulak kan kan kan, heheheh..

Jue a.k.a Ibu Iman Zafran said...

kak fida >> ituler.. duk pusing ke sana sini cari kawan.. kahkah..

jaijina >> adik..?? next year la yang ekk..??

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...