Kawan-Kawan Saya

Monday, August 17, 2009

::: Hari Minggu Yang BZ :::


Hari minggu dah macam bukan Hari minggu bagi kami. Lagi2 nak berpuasa dah nie. Macam2 benda nak di settlekan.. Nak wat itu.. nak wat ini.. Hari minggu dah tak mencukupi bagi kami. Tau2 esok dah ari Isnin. Kena pie keje.

Untuk minggu nie... antara perkara yang kami lakukan :

Sabtu
  • Pagi2 dah bertolak ke Salak Tinggi untuk amik kunci umah
  • then, ke Shah Alam ada Majlis Kenduri Kawin sedara kg. (ada Azizah Arifi, comel sgt)
  • terus pulang ke rumah sebab asben ada sekolah petang.
  • Then keluar balik ke K.L untuk pi amik stok barang
  • balik umah semula.
  • Petang pulak ke setapak. Jumpa supplier..
Marathon untuk ari Ahad pulak
  • Pagi2 dah gerak ke Salak Tinggi untuk bersihkan rumah
  • tghari balik singgah Tesco.
  • Balik umah sekejap.
  • Keluar semula ke Ampang untuk ke BabyJaya (ada sale). Member kirim beli barang. disamping beli Warmer untik iman
  • balik umah untuk rehat sekejap.
  • petang keluar semula untuk jumpa dengan KATHY yang sangat kurus.. jeles i tau... hehehe
  • ke Jusco Maluri sekejap untuk cari adiah besday.
  • Balik umah terus relax....
Aduhhh...!!~ letihnya sepanjang 2 hari niee... Itupun rasa tak cukup masa lagi. Ada jer benda yang belum diselesaikan. Next week dah mula berpuasa. So, aktiviti2 dah kena dikurangkan. Lagi2 jankitan H1N1 nie tgh berleluasa. Sangat merisaukan aku. Untuk catatan semalam seramai 61 orang telah meninggal. Makin hari makin meningkat.... Lagi2 iman skang tgh batuk... sangat lah merisaukan aku..

Iman pun FOLLOW ke salak tinggi

aktiviti membersihkan longkang dahulu

Cangkul menyangjkul di bawah matahari tegak..




PhotobucketPhotobucket

9 comments:

KasiH said...

fuhhhhh~~ sungguh bz harimu....
bila nak masuk rumah kat salak tinggi tu jue? cantik laa rumah kat sana...

ai said...

Penohnya aktiviti kau! Aku baca pon letih! :P

NurShahFamily said...

betul...betul..betul.. jue la yg mama bz hehehe... syoknyer dah dpt umah sendiri.

MAS said...

Wah bz nyerr...best dh de umah sndiri..

catherinnezehal said...

ha3..xde maknenye diri ku ini kurus..penat meng'cover' perut smlm...ha3...anyway..thanks tau patung tu...

jaijina said...

wah, dah nak pindah umah baru lah..bile tu ek? dekat ngan umah kakak ipar rina kat dengkil..

Nur Syafawati said...

jue...ape yg ko cangkul2 tu jue???nak wat kebun yer..sonok nyer ade tanah...leh cucuk tanam..hehhe..ke nak wat kolam renang jue??

Tinie a.k.a Ibu Fatin said...

heehhehe bz nya...
iman dah pandai jalan ker?

Jue a.k.a Ibu Iman Zafran said...

kasih >> itu la.. sibuk tul nak posa nie kan.. mcm2 kena buat. pas raya kot baru masuk umah.. mcm2 kena buat dulu sebelum masuk umah baru..

kak ai >. itu la pasal.. lum masuk kalo JOINt gath kat titiwangsa ari tu.. huhuhu..

nurshah >> :-) itulaaa.. sibuk jer rasanya.. ari2 biasa dah sibuk dengan keje.. hujung minggu la nak settle kan semuanya.

mas >> erm.. best gaks.. sejak kawin duk bawah ketiak mak jer.. hehe

kathy >> kurus la kat.. jeles tau.. nak gaks badan mcm kat.. hehe.. slim melim jer.. sma2.. maceh dtg jauh2 dari kathy

jaijina >> insyallah lepas raya masuk.. ataupun ujung tahun.. o yerke..? dtg dengkil nnt leh singgah umah jue.. kan.. kan..

syafa >> ahaks..!! alangkah bestnyer kalo leh buat kolam renang kan..? hehe

tini >> lum lagi laaa.. dia xnak jalan lagi.. hopefully raya dah leh jalan.. :-)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...