Kawan-Kawan Saya

Wednesday, February 04, 2009

::: BabyIbu Giveaway: Win Gin & Jacqie Baby Bag :::


Post kali ini adalah sempena contest yang dianjurkan oleh BabyIbu iaitu:
BabyIbu Giveaway: Win Gin & Jacqie Baby Bag




Actually, aku memang ada link dengan BabyIbu nie sebab aku teramat sukakan blognya yang mempunyai banyak info pasal pregnancy dan baby. Sejak aku pregnant lagi, aku suka sangat jenguk2 kat blog BabyIbu nie... Kalau korang tak percaya, cuba la korang link kan... Dan baru2 nie, aku tertarik dengan dengan satu postnya yang mengadakan contest kepada sesiapa yang berminat untuk menyertainya...

Penaja hadiah contest ini adalah daripada Gin & Jacqie. Apakah Gin & Jacqie nie...?
Gin & Jacqie adalah brand yang dimiliki oleh rakyat Malaysia kita iaitu Jacqueline Ng. Gin & Jacqie menyediakan pelbagai jenis bag seperti beg Laptop, Baby & Me, Casual & Travel, Limited Edition, Practical Accessories and Photo Bags. Gin & Jacqie dijual secara online dan juga di Isetan The Gardens and Isetan KLCC. Gambar dibawah ini antara produk daripada Gin & Jacqie dan juga merupakan hadiah-hadiah untuk para pemenang bagi contest yang dianjurkan oleh BabyIbu nie..

hadiah-hadiah yang ditawarkan adalah :

Antara ketiga-tiga hadiah yang ditawarkan ini..., aku berminat pada beg bewarna Pink - Luna baby bag. Sebab beg ini berwarna pink. Aku teramatlah suka dengan warna pink kerana aku ka PINKY_GAL.

Inilah begnya....

DESCRIPTION: A baby bag that double ups as working bag. With so many compartments, you don’t have to worry about keeping things organized in the bag.
  • Made of durable nylon
  • Two outer big compartments, with four additional compartments inside.
  • Two outer side pockets for bottles
  • Two front open tab pockets
  • Zip top opening
  • One big zip compartment inside the bag
  • Removable hard base
  • One inner bottle compartment holder
  • Removable sling strap
  • Five metal bottom studs
  • Case cum laptop cover (padded)which fits 13" laptops
~~~ Apa-apa pun Gudluck for me untuk dapatkan beg impian ku ini.... :-)~~~

*** Kepada rakan-rakan yang berminat untuk dapatkan beg-beg ini atau berminat untuk turut serta dalam contest nie, sila la clik di bawah nie.. ***

BabyIbu Giveaway: Win Gin & Jacqie Baby Bag


No comments:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...