Kawan-Kawan Saya

Monday, February 23, 2009

::: Bekalan Iman Zafran :::

Semalam aku kuar memang aku nak cari beskut untuk iman nie sebab seperti yg aku bgtau yang iman tak nak makan. Jadi, solution nya aku pun nak beli la beskut nie... Disebabkan semalam dah nampak respon iman dah mula nak makan gara-gara Kenny Rogers.., jadi petang nie aku akan memproses makanan iman untuk dibuat bekalan esoknya. Untuk ari ini, aku pesan dengan asben aku supaya bawa beskut ini untuk dijadikan bekalan iman. Aku nengok dak Izz Zaharin anak comel kepada kak wana pun makan nie.. nampak so sweet dia makan... hehehe :-)

Inilah beskut yang aku beli kat Jusco semalam.
dapat free tupperware.

Iman Zafran di pagi hari... Pagi tadi.. Baru pukul 5.30pg dah bangun dah... asal aku bangun ajer.. mst dia pun bangun... mata tengah terkebil2 tue...

tengah duk nak musing2 kan badannya.... Rajin tul dia explore satu katil....

2 comments:

alyyani said...

x saba nak tunggu nia punye 1st solid food. harap2 dia tak tolak ape yg mama dia bagi nanti.

awalnye iman bangun!

KasiH said...

Adam pn suka biskut rusk ni...sekrg ni pun cuma ryn selang2 ngn biskut tiger susu lak...supaya tak boring..

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...