Kawan-Kawan Saya

Wednesday, February 25, 2009

::: Ada Apa daLam kOtak Ini ::::


Last month aku ada booking barang kat enjoybrestfeed. Belikan barang untuk akak aku dan untuk aku sekali. Biasala kalo dah dengar enjoybreastfeed nie mesti beli barang keperluan untuk breastfeed kan? Sebelum nie, aku pernah juga beli kat sini.. aku beli bottle storage untuk ebm. Erm... sebab apa aku suka beli kat sini yea..?? Sebab every month dia ada promotion... dia mcm airasia gaks.. setiap bulan lain promotionnyer... itu yang aku suka... so for january promotion, aku habaq ngn akak aku ada promotion extravaganza spectra3 package... Memang berbaloi sgt beli.. Iyerla.. kalo ikutkan before diskaun harganya RM648.00 so, after diskaun dapat RM549.80.

Jangan jadi macam aku, beli satu2 lagi mahal.. lebih kurang RM 700++.. Iyerla.. masa aku dulu memang tak tau sangat pasal breastpump dan aksesorinyer.. main belasah ajer beli.. ingatkan beli satu2 dapat jimat la juga.. ha!! amik ko .. lagi mahal la.. nyesal gaks.. skang baru nak beli yang lain.. hehehehe... takper la.. atleast aku dapat elakkan akak aku membazir banyak2.. iyer tak..??

Jom kita tengok apa yang ada ekkk...


Inilah kotak yang aku dapat last week.. Apa yang ada dalam kotak ini yea..??



JENG...!!~~ JENG..!!!

itu dia... 2 back pack, spectra3, storage bottle and breastshield...

Yang nie akak aku punya.. apa yang ada dalam set Extravaganza nie ekk?? meh aku story cikit.. Apa yang akak aku dapat dan perbezaan harganya if beli satu-satu.
  • spectra 3 breastpump ~~ RM368.00
  • Backpack ~~ RM 130.00
  • Cooler Bag ~~ RM 69.00
  • Ice Pack ~~ RM 27.00
  • breastshield set ~~ RM 70.00
  • Storage bottle (twin pack) ~~ RM 59.90
  • free rain cover

so, TOTAL = RM 723.90
If beli set mcm akak aku nie hanya RM549.80 sahaja... jauh bezanya kan..??

ok.. yang nie aku punya pulak.. ini back pack.. Iaitu beg untuk aku simpan breastpump aku, dan coller bag. senang aku nak bawa pie keje.. hanya perlu bawa beg ini sahaja... kalo tak, terhegeh2 aku bawa 2 beg ntah mcm ape ajer.. so, yang ini lebih practikal...

alamak!! tak nampak pulaks... takperla... same mcm akak aku juga la.. cuma aku amik set back pack ini sahaja... Harga untuk set nie hanya RM 189.00 under promotion.. If takder promotion harganya RM210.00.. so, dapat jimat RM21.00... okla tue kan..?? lebih practikal dan memudahkan aku.. semua dalam satu beg... Set ini mengandungi :
  • Back Pack
  • Cooler Bag
  • Ice pack 3 set
  • Bottle storage
  • free rain cover

Kalo tak.., sebelum nie, inilah beg yang aku duk bawa ulang alik keje ari2.. cuba bayangkan.. dengan 2 beg nie pastue ada beg tangan lagi.. tak ker nampak mcm haru ajer bawa banyak2 beg... walaupun aku pie keje naik keta.. tp, aku nak bawa naik ke atas tue tak nampak dek org ker.. setiap kali jalan org tanya apa tue bawa banyak2 beag.. hehehe...!!!~~ cian aku...



**** aku buka post nie, sebab ramai tanyakan aku macamana nak beli pump yang murah dan berbaloi.. so, aku bagi la tips2 nie kepada semua ibu2 dan bakal2 ibu yang ingin menyusukan anaknya secara ekslusif... so, enjoy shopping yea..!!! :-)


No comments:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...