Kawan-Kawan Saya

Friday, February 06, 2009

::: Hadiah UntuK Iman :::

Kelmarin aku dapat surat daripada Mead Johnson iaitu syarikat daripada Enfamama... Apa yang ada dalam sampul surat tue adalah book untuk iman.. Nama book itu ialah My First Touch & Feel Book... Buku nie mengandungi gambar2.. Then, pada gambar tersebut, bila iman sentuh akan rasa sense... Sesuai untuk baby.. Actually, masa aku pregnant dulu, aku ada joint club enfamama nie..itu yang dorang ada anta newsletter selalu... Pernah sekali aku dapat susu sample percuma.... bestkan..??

Okla jom kita tengok apa ada dlm buku ini...

Muka depan buku nie...

Inilah kandungan dalam buku ini..


Hat

Net

Bib


dibelakang buku ini ada tulis kelebihan Baby Sense..

~~ Baby learn with and through her Sense.
~~ Her 5 sense of smell, taste hearing, sight and touch are stimulatedeach times these sense are activated.
~~ Stimulating her senses is essential for her brain to make more connections which is necessary for brain development.
~~ These connections are lying down memories & learning experiences.

*** This Book contains different Touch & Feel patches that reinforces your baby's ability learn through her sense of "Touch". ***

No comments:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...