Kawan-Kawan Saya

Thursday, February 05, 2009

::: aku Nak deMam :::


Pagi tadi aku takder dekat opis sebab aku kena pie kursus "Excellent Customer Service" kat presint Diplomatik. Nasib la kursus kali nie start pukul 8pg sampai 2petang sahaja.. tak larat dah aku sekarang nak pergi kursus lama-lama.. lagi2 kalo memakan masa berhari-hari... Kursus yang aku pergi nie adalah pasal cara-cara untuk mendapatkan excellent service for our customer... Memandangkan aku keje sentiasa kena berdepan dengan pelbagai public, so aku dihantar unuk menghadiri kursus ini... hahahaha..... bukan mudah untuk mengawal public yang berbagai jenis ragam kan...?? Mostly yang datang ke opis aku adalah public yang bermasalah... huhuhuhu... ari2 kena marah... bukan mudah untuk kita mengawal emosi kita kan...?? lagi2 dapat public yang jenis terlampau educated sampai boleh menjatuhkan maruah kita... nak tak nak kita kena terima semua ini seadanya... erm.. lupakan lah pasal perkara nie...

Apa yang aku nak citerkan adalah pasal aku rasa badan arini seram sejuk la... Maybe aku nak demam... Haaaa...!! Every Month aku pasti demam.. sepatutnya Iman yang demam sebab beralih bulan.. ini tak.. aku pulok yang demam setiap bulan.. apa yang aku perasan, tanda-tanda sebelum aku demam, badan aku akan sejuk dulu, B aku bengkak, merah-merah dan panas... waktu malam pulak, badan aku akan panas sepanasnya sehingga mencecah 40C... Last month B sebelah kanan bengkak, arini B belah kiri pulak bengkak.. aku tak tau apa puncanya B bengkak.. Bukan bengkak sebab tak pump or tak nyusukan iman... tp, aku sendiri tak pasti... Everyday aku menjalankan tugas macam biasa....

Erm.. apa yang aku harapkan.., supaya aku tak demam la setiap bulan lagi... tak sanggup la rasanya... badan nnt rasa lemah sangat... huhuhuh....

1 comment:

♥ Anje a.k.a Mama_Balqis ♥ said...

salam, perkenalan jom tukar link ramaikan sahabat

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...