Kawan-Kawan Saya

Thursday, February 26, 2009

::: Gobok Iman Untuk Tatapan Alyyani ::::

Tugasan ini diberikan kawan baru aku iaitu Alyyani. Atas permintaannya, aku buat la juga tugasan ini.... hehehehe.. sori ye sebab lambat buat tugasan ini.. sebab almaklumla.. sampai umah dah lewat... so, time lepas maghrib ajer iman nak tido da.. kena tidokan iman samapi aku pun tertido sekali... hehehehe... lagipun kalo tido malam iman kena tutp lampu.. cuma bercahayakan lampu lilin ajer.. kalo tak, dia tak boleh tido... So, sebab itula tak bole nak tangkap gambo.... Disebabkan semalam iman tido lewat sikit... cepat2 la aku menangkap gambo....

So, inilah GOBOK IMAN ZAFRAN...

Gobok iman bertemakna Doraemon.. kihkihkih.... aku suka gobok nie sebab banyak division... Kat tepi kanan tue ada tag iman masa lahir.. dan kat tepi almari tue, ada kotak yang berisikan pampers iman


Yang ini division utam gobok Iman... tempat baju2 jalan digantung.... dan kat tepi pintunyer aku lekatkan Jadula perkembangan iman dan juga perkembangan berat aku... hehehehe.. serta ada gambo scan aku...


Division atas Kanan ~~ Baju lipatan serta towel, bedung, napkin
Division Atas Kiri ~~ Belah atas toiletories yang belum digunakan, yang bawahnya ada bedak, babywipes, minyak yuyi and so on.
Division Bawah Kanan ~~Hadiah2 iman yang belum dipakai lagi
Division Bawah Kiri ~~ Buku-buku mengenai kehamilan serta Majalah pa & ma dan mami & baby



Apa yang ada atas gobok ini..?? ada radio, drying rack, heater, air purifier dan bekas nak buat susu iman... nak selit sikit.. kat dindng sebelah tue ada gambo kawen kami... hehehehe.. :-)

Yang baju2 iman takleh pakai da.., aku dah simpak ke tempat lain... hehehe..:-)

So, untuk pas kepada yang lain.. My HOTLIST :
  • Tinie
  • Teha
  • Suhida
  • Kak zura
  • Leen
  • Kak Wana ( yang sudah pun menyiapkan tugasan yang sebelum ku beri.. hehehe gud Job!!!)

so, Tasknyer:

1. Take a photo of your child's wardrobe / closet.. Inside and outside..
2. Explain in detail, how do you arrange everything..
3. What do you have on top of the wardrobe / closet?
4. Where did you keep your baby's old clothes?

5 comments:

alyyani said...

cantek dan bagak gobok iman. nak beli camni gak. huhuh...

ai said...

tersusun je gobok iman... :)

aTan and JuLies @ aYu said...

Alyyani : beli... jgn tak beli... hehehe...

Kak Ai : hehehe... tersusun ker.. beterabur juga tue kak ai...

saveme_zero said...

kemasnya gobok iman. klu alya..xde makna la semua ni. dia tlg kemas ada la..kehkehkeh

mummy teha said...

kemasnyee,...nnt ko tgk arrr robok ank2 aku..wakkakakkaka..pensan..hahah

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...