Kawan-Kawan Saya

Monday, February 02, 2009

::: Kami Balik KampunG :::


Minggu nie kami balik kampung mak aku... hahaha.. kalo tak everyweek mst ada jer menda nak wat kan..?? paling kurang pun duk umah mengemas umah dan membasuh baju... hahaha...tau tak kek mano kg mak aku...?? takper.. sat lagi aku bgtau kak mana kg mak aku nie... sebab aper balik kg yer..? ikutkan kat kg mak aku nie takder saper da pun... nenek dan atuk aku dah takder.. korang tau tak, aku tak pernah jumpe ke 2-2 atuk aku... nenek pulak, nenek belah mak aku jer aku dapat bermesra2.. cian aku kan.... sebab tue kalo lik kg mcm takder pape ajer... kosong jer rasa... lagi2 kg mak aku nie takder saper yang duk.. cuma sekali sekala kitorang balik la... kalo raya, barulah ramai sikit dengan sanak saudara.....

aku balik kamgpung sebab jiran sebelah kg mak aku tue wat kenduri kawin... so, umah kami menjadi tempat bertanggah... itu sebab kena lik kampung....

Jom ikut aku balik kampung...


kalo tengok tangga nie mesti korang tau kat mana kg mak aku kan...? MELAKA ler....


tgk la Mr. Shahrul yang tgh duk sengih2... nama bahagian umah nie ialah serambi...

aku & iman duduk di tangga....

Inilah jiran sebelah yang buat kenduri kawen tue... Nak tau tak? khemah Arabian kat kg murah gilosss... RM200 aje untuk satu khemah... Kalo kat KL RM500

Inilah pengantinya... kecik2 ajer orangnya.... sama cantek sama padan.. (Pengantin laki tue sebaya ngn aku)

Comelnya 2 orang budak silat nie...





TADAAAA...!!!~~~

tengokla... apa hadiah yang iman dapat bila lik kg... hahaha.. ada 7 das tembakan dari nyamuk kg.. cian iman.. mukanya jadi tak comel daaaa....




2 comments:

KasiH said...

W/pun kena love bite dr nyamuk...kamoo tetap encemm n comell iman...

aTan and JuLies @ aYu said...

itu ler pasal.. nyamuk tue rindu bangat ngn iman agaknya kottt...

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...