Kawan-Kawan Saya

Monday, February 09, 2009

:: Hari Satu Lepas :::


Hari Sabtu lepas kami telah ke PWTC untuk mengunjung ekspo Gerak Usahawan Nasional 2009. Memandangkan kami telah ke The Mall, jadi kami pun tidak melepaskan peluang untuk ke sana... Apa yang ada di sana yea....? semuanya pasal usahawan2 di Malaysia nie.. Produk2 yang dikeluarkan oleh usahawan malaysia.. Pelbagai booth ada disana.. Booth produk MLM, produk makanan, minuman, kesihatan, pakaian dan sebagainya... Kami sampai agak lewat sikit dalam pukul 6lebih.. Kami ingatkan ekspo nie sampai malam tp buka sampai pukul 8mlm ajer.. Jadi, kami tak sempat nak kunjung ke semua booth... Mana yang sempat ajer kami pie... Walaupun kami tak jalan kesemua tempat..., tapi kaki aku tetap lenguh berjalan.. sebab besar juga ekspo nie. lagi2 asben aku nie suka singgah satu tempat ke satu tempat nie lama.. dia suka dengar penerangan dari tuan kedai tue... huhuhu..!!~~~


apahal pulak 2 banak nie....???


Aik..?? aku ker nie..?? mcm ngandung pulok yea...?? aku skang memang suka pakai baju pregnant balik sebab selesa.. hehehe...!!~~

Iman naper tue..?? mcm terkezut ajer..?? iman nak jadi usahawan ker..?? takyah la.. Iman jd doktor la ekkk...??

Iman bergambo dengan mawi & arash mohd...

da kul 8mlm da... so, semua org di suruh balik.. sabo ajer la...

beca aiskrim nie... lawa la aku tgk beca nie....

sesapa nak berniaga aiskrim, boleh la beli beca nie... RM11,000

apa nama kenderaan nie ntah.. aku pun tak tau...

oooo.. inilah dia pizza pah yang kat dalam TV tue.. Nak rasa kesedapan pizza pah nie.., aku pun beli la satu..

Inilah rupanya pizza tue... memang sedap.. !!~~



No comments:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...