Kawan-Kawan Saya

Thursday, February 12, 2009

::: Arini aku Keje dan 28 hari lagi :::


Semalam aku cuti.. EL sebab iman demam... argghh!!!! arini stat keje da.. malasnya keje.. dah duk umah seharian.. hehehe...!!~~ yang membuatkan aku busan sebab arini aku posa... so, bila posa nie tak banyak la aktiviti leh buat... iyer tak..?? takder la aku kuar jalan2 pi cafe untuk membeli makanan.. duk dalam opis ajer la.. nak tido, aku bukannya suka tido kat opis sgt.. sebab kalo aku tido, nnt aku susah bangun.. huhuhu..!!!~~ kuat tido lah katakan... :-)

Alhamdulillah.. setakat nie aku takder alahan apa2 lagi.... hopefully mcm pregnant iman dulu la.. takder alahan langsung dan setiasa berselera ajer makan.. semuanya nak makan... itu nak ini nak.. yang paling best.. aku suka sangat makan Kenny Rogers dulu... Kali nie aku tak tau la apa feveretnya...

Erm.. apa yang lagi 28 hari yea...??? jeng.. jeng jeng... kan tahun lepas aku tak dapat berposer selama 30hari disebabkan dalam pantang.... Jadi, untuk tahun nie aku kenalah menggantikannya sebanyak itu.. banyaknyer rasa.. hopefully aku dapat la abiskan sebelum aku beranak nnt.... Insyallah kali nie due aku on syawal... so, hopefully dapat berpuasa penuh la... tak larat la nak mengganti puasa lagi... cukup la tahun nie aku kena tunaikan hutang aku itu... :-)


2 comments:

suhida said...

jue,semoga berjaya habiskan ganti pose jue..
dahla nyusu iman ek..sabo..sabo..chayuk chayuk!hehe

aTan and JuLies @ aYu said...

thank u sue... itulah masalahnya kalo berpantang time posa.. hehehe.. ada 28 hari nak abiskan nie... sabo ajer ler.... :-)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...