Kawan-Kawan Saya

Tuesday, December 29, 2009

Dah sampai, TAPI...


** soalan : ramai yang tanya aku dah pindah ker..? kenapa tak buat entry pasal rumah lagi..? nak tgk dalam rumah, kitchen cabinet and so on.

** jawapan aku : sorry la kepada semua readers aku.. bukan tak nak tepek dan cerita.. tetapi.. sibuk sgtlah.. sampai tak sempat nak snap picture.. Lagipun keadaan rumah yang masih terumbang ambing.. tak der buat deko apa-apa lagi.. Nanti aku dah deko sikit2 aku akan UPDATE ekkk... di samping still tgh tunggu budget 2010 nie... hehe Faham-faham jer la dah ujung tahun nie kan..


Last week... yang di tunggu-tunggu dah sampai..
alhamdulillah.. sampai jua ke rumahku ini..
hehehe... apa yang sampai ekk..??

IN CUBE KITCHEN in da house.
selepas 2minggu buat tempahan dengan incube kitchen, akhirnya last week sampai juga ke rumah untuk buat pemasangan. Pening juga nak buat kitchen cabinet nie..
macam-macam hal berlaku semasa dalam proses.. Dari start nak buat table top sehinggalah semasa nak buat installation. Itulah antara dugaan yang terpaksa di tempuhi supaya ianya dapat memuaskan hati aku. Alang-alang buat, nak pakai lama mestilah kita nak yang terbaik kan...?? so, terpaksalah menghadapi segala dugaan yang datang.

Actually, installation belum complete lagi.. sebab ada satu part lagi yang belum dipasang. di bahagian peti aisnya.. So, continue by next week. sebab diorang tertinggal nak bikin bahagian situ.. apa la diorang nie.. macammana boleh terskip bahagian itu.. sabar je la aku.. nak masak pun susah..

so, untuk post kali ini sori yeaa.. aku tak dapat nak letakkan picture kitchen cabinet aku lagi. Nanti dah siap sepenuhnya.. akan ku tepekkan kat sini...

itu dia lorinyaaa...


inilah dia dapur asal aku..

apakah yang akan terjadi pada dapur sekangkang kera ku ini yea..?? tunggu hasilnya nnt..



p/s : thanks kepada kak yana @ BabyIbu kerana memberi Tips kepadaku.. :-)


PhotobucketPhotobucket

8 comments:

[I][T][A] said...

tak sabar rasanya nak tengok umah baru jue.. mesti cantik kan... cepat2 sikit post tau... kabinet dapur jue pun mesti cantikkan...

@lfidah @dim said...

bestnya jue da ada rumah..semangat sikit akak nak beli rumah..tp bkn dlm masa terdekat..apap2 pun cepatlah post rumah baru jue dgn kabinet dapur tue..mesti cantik...

Jue @ atanayuiman said...

ita >> hehe.. biasa-2 jer ita.. rumah kecik jer... takpe, slow2 kena kayuh nie...

kak fida >> kak, umah kat melaka lagi cantek-cantek tau.. jue kalo tak, beli rumah ke melaka jer aritu.. tetapi terpaksa cancel kan.. carilah umah kat sana kak.. berbaloi dengan harga dan designnya...

mamashasha said...

tak sabo akak nk tgk umah jue after decorations & furnishing siap nih....

M@L@ said...

yer lah akak pon x sabo nak tgk...umah kiter jer blom ada cabinet..huhuhu..

Mrs. Simplicity said...

tak saba jugaa :D

r|nA @ ja|j|na said...

tak saba jugak nak negok hasil deco umah jue nnti..mesti cumei kan..

r|nA @ ja|j|na said...

tak saba jugak nak negok hasil deco umah jue nnti..mesti cumei kan..

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...