Kawan-Kawan Saya

Tuesday, December 01, 2009

Ikan Keli bakar

Raya Haji ke-2..
selepas melawat tapak ladang..
balik rumah bertungkus lumus membuat ikan keli bakar pula..
sonok gaks makan ikan keli nie..
sebab semalam dah puas makan rendang bagai.

so, makanan tengaharini agak santai sedikit..
membakar ikan keli..

sedang membakar ikan keli..


panas.. panasss..

sedia untuk di ratah bersama kuahnyaa.. mana kuahnya..?
kuahnya pun tak sempat nak tgkap..
sedap hingga tulang2nya pun rakus di makan..



PhotobucketPhotobucket

8 comments:

miemiey said...

takkan pic je bakk sini ckit,,,,,,ujan ujan ni byk ikn sungai kan..

NurShahFamily said...

yum yum sedapnyer keli bakar ... dpt cecah ngan sambal asam lagi masyuk..hehehhe

Jue a.k.a Ibu Iman Zafran said...

mimiey >> meh datang umah.. nnt daku buatkan.. hehe

Nur >> sedap.. kuahya pakai santan.. resepi istimewa...

suhida said...

jue,feveret ku ikan keli bakar..sedapnya tengok.huhuhu..ni yg wat sok na gi beli ni.huhu..

Farra Dhelina said...

ammahhh.. fev kuuuu keli!! bantai cicah dgn air assammm.. mabeless!!

Jue a.k.a Ibu Iman Zafran said...

suhida >> hehehehe.. sedang2 elok la tue.. esok boleh sedia kan santapan untuk hubby sue sok... menu untuk dinner u all... ok pe..

farra >> fev juga..? elok2... sedap ikan nie kan..? rugi la sapa yang tak makan...

nome said...

sodapnyer lah ikan bakar keli tuh...mie pun sempat gak bakar ikan aritu kat kg...mmg sedap kalau dicicah ngan air asam...fuuhhhhh...

alyyani said...

jue, dgn gmbr yg close up tu mmg buat terliur. terasa kemanisan ikan keli tu smpi kesini. kitorg kalau berkumpul 1 family kt umah opah pun selalu buat bakar2 nih...

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...