Kawan-Kawan Saya

Wednesday, December 16, 2009

Last Day @ Palace of the Golden Horses


Last but Not Least..
hehehe... Tak larat nak upload gambar banyak2...
layankan jer la antara gambar2 terakhir di sana..

** sempat lagi kitorg buat photoshoot sendiri... hehehe..



PhotobucketPhotobucket

10 comments:

alyyani said...

gambar berbaju putih tu nak gi kenduri ke jue? macam gaya tunggu org nak masuk meminang je. hehe...

Jue a.k.a Ibu Iman Zafran said...

alyyani >> kahkahkah...!!~ itulah antara baju nak di photoshoot.. hehehe.. segan nak letak banyak2.. letak sikit2 udah la ekk..??? ada yg terlebih over pulaks.. hehe

fazilzura said...

FULAMAKKKK .. sekali kuor gambo bj putih tu , ingt cm baru leps nikah jejk ..

gambo ke 3 tu , amboi2 romantika nyeeeeeeeeeee

~chekuna~ said...

mmg best nya..korang bercuti..
tak kesah la kat mana janji...
dpt bersama dgn famili terchenta...

Ryn said...

pkai bj putih mcm br pas nikah je...hehehehehe...

nice pic + view....cantik gambo iman kat xmas tree tuh...

Jue a.k.a Ibu Iman Zafran said...

fazilzura >> nikah olok2 ajer.. hehehe.. ada gaya ker..? klako pun ada gaksss..

chekuna >> betul2.. masa bersama keluarga itu sangat penting... biasanya 5hari bekerja, 1@2 hari jer bersama keluarga..

Ryn >> alamak.. semua kata macam pas nikah laaa.. hehe malu i tau....

nome said...

wahhh...sakan posing tuhhh...cantek jue pakai baju putih..

mamashasha said...

jue...ni photoshoot cam gambo baru2 kawen je....hehe...

Az Rina said...

jue, gambar yang first tu macam nak gi kenduri kawen jek..tapi dah macam pengantin pon ade, hehehe..

Az Rina said...

jue, gambar yang first tu macam nak gi kenduri kawen jek..tapi dah macam pengantin pon ade, hehehe..

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...